Ågedal Skrevet September 7, 2006 Skrevet September 7, 2006 Vurderer å kjøpe meg nye Angeleyes igjen. Men kan noen fikse ett bilde av sort og chrome på siden av hverandre?Er i tvil, noen som har Frontlykter E-36 m/E-39 2001 look HELLA Sort? Det er til e36 coupe forresten Håper på svar
ChrZZ Skrevet September 7, 2006 Skrevet September 7, 2006 Om det skal være sort eller chrome har veldig mye med fargen på din egen bil å gjøre. Bildene må isåfall helst være av den fargen på din bil har. Din bil har da hvilken farge?
Ågedal Skrevet September 7, 2006 Forfatter Skrevet September 7, 2006 Om det skal være sort eller chrome har veldig mye med fargen på din egen bil å gjøre.Bildene må isåfall helst være av den fargen på din bil har. Din bil har da hvilken farge? Min bil er en BMW Brilliantrot. På godt norsk,rød
Mr.Plow Skrevet September 7, 2006 Skrevet September 7, 2006 Fargen på bilen spiller ingen rolle, det er kun svarte lykter som ser kult ut. Får vel 10 kverulanter på nakken nå regner jeg med...
318 Touring 04 Skrevet September 7, 2006 Skrevet September 7, 2006 tror nok chrome er bra på din røde. kan ikke noe av guruene her shoppe inn noen lykter på bilen din?
Schnellfahren Skrevet September 7, 2006 Skrevet September 7, 2006 Gå for svarte! Krom kan ha en tendens til å bli litt jalla spør du meg...
Ågedal Skrevet September 7, 2006 Forfatter Skrevet September 7, 2006 Her var delte meninger ja. Jeg har disse på fra før: Men jeg er svært usikkerp på om jeg vil ha chrome. Ingen som har bilder av chrome i mørket og i dagslys?
Ågedal Skrevet September 7, 2006 Forfatter Skrevet September 7, 2006 Selg meg de du har Få ett bud da De koster 3600 nye,brukt i 2 mnd..
|Andreas| Skrevet September 7, 2006 Skrevet September 7, 2006 Sort er penest. Black is the new chrome
Thomaz Skrevet September 7, 2006 Skrevet September 7, 2006 gir deg 2000 kr.. hvordan lyser di i forhold til orginal lyktene??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå