BMW_frelst Skrevet September 7, 2006 Share Skrevet September 7, 2006 Hei folkens! Lite spm... jeg fikk opplyst ifra forrige eier at det var justerbare dempere foran og bak! da jeg ikke har peilig på dette lurer jeg på følgende: hvordan kan jeg se om de er justerbare? Demperene er av typen gul koni og sitter på E30! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet September 7, 2006 Share Skrevet September 7, 2006 Det er en justeringsskrue på toppen av demperne foran. Den har flatt hode og kan vris med en skiftnøkkel eller medfølgende verktøy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_frelst Skrevet September 7, 2006 Forfatter Share Skrevet September 7, 2006 Det er en justeringsskrue på toppen av demperne foran. Den har flatt hode og kan vris med en skiftnøkkel eller medfølgende verktøy. okay, takker... ser ut som det er mulig å justere ja. skal prøve å legge ut bilde i løpet av kvelden, blir lettere å avgjøre da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå