Hawkon Skrevet September 7, 2006 Skrevet September 7, 2006 Ta kontakt hvis du har høyre og venstre, hvite bak blinklys glass
nohr Skrevet September 7, 2006 Skrevet September 7, 2006 http://www.algonet.se/~kinnby/ Sett på denne?
Hawkon Skrevet September 7, 2006 Forfatter Skrevet September 7, 2006 ja, men vet ikke helt om jeg tør stole på dem, siden de ikke har oppgitt no nav, adr. eller tlf nr. og de tar kun forhåndsbetaling..
sammigun Skrevet September 7, 2006 Skrevet September 7, 2006 Jeg kjøpte disse.... De er av en meget tynn plastikk, og jeg gadd aldri sette det på.... I tillegg måtte jeg betale toll på disse, og alt kostet meg over 1000,- da de endelig var i mine hender.... Ikke verdt det, etter min mening.
rolfi Skrevet September 7, 2006 Skrevet September 7, 2006 Kinnby er eneste plassen du kan få tak i blinklysglass bak til E28 etter som jeg har forstått det. Snakka med dem når jeg trodde jeg kom til å beholde E28'n og det var null problem å sende med lav verdi på pakken sånn at det kom gjennom tollen gratis. Ble aldri til at jeg bestilte tho...
sammigun Skrevet September 7, 2006 Skrevet September 7, 2006 Stemmer det, de skrev på verdien på 200 på pakka, men det hjalp ikke, jeg måtte betale moms og forenklet tollbehandling på pakka.... Jeg synes ikke det er verdt det..... Rett og slett... Har dem liggendes en vei, kan jo gi deg en PM om de skulle dukke opp....
KarstenJulius Skrevet September 7, 2006 Skrevet September 7, 2006 Har de ikke fått dette på www.schmiedmann.com da...?
nohr Skrevet September 7, 2006 Skrevet September 7, 2006 Ser de har fått hvite blink lys fremme,men som sagt kinnby er det eneste som jeg hra sett som har hvite bak..
E28Fredrik Skrevet September 7, 2006 Skrevet September 7, 2006 Jeg syntes dette så absolutt var vert Kronene :) Min bil: OG 4* park og spredere :)
mOMOe Skrevet September 8, 2006 Skrevet September 8, 2006 hmmm. du kan jo se åssen mine baklykter ble i projekttråden min.. er et bilde av de der med blinklysglassene fra kinnby.. jeg var skeptisk til å begynne med, siden de var så tynne å spinkle.. men resultatet ble bra spør du meg.. og de virker også mye mer solide når jeg fikk lima de på.. men er helt greit for meg om du ikke bestiller de, for da er det bare min, og noen få andre som har de baklyktene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå