Lærlingen Skrevet September 7, 2006 Share Skrevet September 7, 2006 Har noen her erfaringer med handel med Turner motorsport? Har planer om å kjøpe noe fra dem og lurer på om de er til å stole på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet September 7, 2006 Share Skrevet September 7, 2006 100% Mange i bmw klubben som har handlet der, har aldri hørt et negativt ord. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet September 7, 2006 Share Skrevet September 7, 2006 Er supernøgd. Levering etter 3 dager. Kostet litt i frakt, men supert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lærlingen Skrevet September 7, 2006 Forfatter Share Skrevet September 7, 2006 De vil ha betaling via bank transfer. Og det er trygt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet September 7, 2006 Share Skrevet September 7, 2006 Jeg brukte visa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klebefix Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 Sender Turner direkte i posten el må det innom jetcarrier,magnum elller slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 På døra. Men gjennom et firma. Tror d var tnt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 De vil ha betaling via bank transfer. Og det er trygt? Jeg har ikke handlet med Turner, men med ett annet kjent BMW-firma (IE), og det var ikke noe problem med å føre over penger. Turner er seriøse, så du trenger ikke bekymre deg over det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325i-Handicapraser Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 Er kjempefornøyd.. bestilte en chip derfra, fikk den etter 5dager og det var billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 Jeg kan også anbefale Turnermotorsport. Ingen problemer med pengeoverføring elns. Fikk feil foringer av dem en gang, var feilproduksjon hos en underleverandør. Det var ikke noe problem, tok bilder av delene og feilene, og fikk nye uten kostnader 5 dager senere! Kvaliteten på produktene har jeg kun opplevd som solid og positiv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.Wenaas Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 Har disse en hjemmeside man kan ta en titt på ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 www.turnermotorsport.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.Wenaas Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 Hmm, er vel neppe dumt å bestille derifra mtp den lave kronekursen om dagen!? kan jo fort spare noen kroner her ser jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå