Gå til innhold

800w, 1200w og 1800w bilforsterkere selges!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt inn flere nye forsterkere for å selge de igjen. Har 800w, 1200w og 1800w forsterkere. Helt flunka nye i embalasjen.

Info om 800w:

a/d/s AB-480 2/1 kanaler.

400W x 2 max. effekt. 60W x 2 RMS

v/4 ohm eller 160W x 1 v/4 ohm.

Høy og lavpassfilter.

Pris: 1000,-

Info om 1200w:

a/d/s AB-450, 4/2 kanaler.

300W x 4 max. effekt. 60W x 4 RMS

v/4 ohm eller 160W x 2 v/4 ohm.

Høy og lavpassfilter.

Pris: 1200,-

Info om 1800w:

a/d/s AB-490 5/4/3/2 kanaler.

300W x 4 + 600W x 1 max effekt.

70W x 4 + 200W x 1 RMS v/4 ohm

eller 200W x 2 + 200W x 1 RMS v/4

ohm. Høy og lavpassfilter.

Pris: 1400,-

Bilde av de:

forsterkere.jpg

Min e-mail: anders_lien@hotmail.com

Skrevet
Hvilket merke er dette, link til produsent?

Vet ikke hvilket merke det er. Er noe sånt ukjent noe. Derfor de er så billige også. All informasjon jeg har om de har jeg skrevet opp her.

• 2 months later...
  • 2 months later...
Skrevet

Bare tenkte jeg skulle medele dere at a/d/s sluttet å lage forsterkere får noen år siden, dette er en annen produsent som har "tatt" navnet til a/d/s. har vært i kontakt med produsent,

Hi

I’ve heard that A/D/S/ stopped producing amplifiers. But yet I found some amps at a local dealer. They were named AB-490 and AB-450. I can’t seem to find any information about these two amps anywhere on the Internet, so I was wondering if you could supply me with some spec on these two.

I’ve attached pictures of the two amps taken with mobilecam, therefore a bit crappy quality.

I also found a 12” subwoofer which isn’t on your website and was also wondering about the specs on this one.

fikk som svar.....

That looks like a misbranded product. It appears as if somebody else used the name on their product, which is something that has happened overseas. Since that is not one of our products I wouldn’t have any specs for it.

Derek Dawson..

ser ut som om thorshov har bajsa litt på leggen... de selger "fake" produkter det er fy fy,..,.., litt tilbake i tid så var a/d/s ganske gromme greier..

Skrevet

Tror ikke det er noe vits du sier ifra, fordi jeg tror de fleste har skjønt at jeg kjøper fra Torshov bare for å selge de litt dyrere så jeg tjener litt på det, hehe. Hadde lite penger, så måtte finne på noe.

Admin, steng denne topicen du.

Skrevet

hehe.. er ikke deg jeg var ute etter å henge ut... var nok heller det at de som lager forsterkerne har tatt navnet fra et kjent merke å selger det som sitt eget. noe det ikke er da a/d/s ikke lager forsterkere lenger..

ikke noe galt i og kjøpe billig å selge dyrt.. poenget var at det ikke er a/d/s som lager disse;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...