mAZE Skrevet September 7, 2006 Share Skrevet September 7, 2006 Ja, jeg er treig.. Men her er da noen bilder fra Autoslalomen på CC-Mart'n i Gjøvik 20.August 2006. Noen av bildene er litt uskarpe, og det er såklart kameraet sin skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jani Skrevet September 7, 2006 Share Skrevet September 7, 2006 mange fine her ja:) likte den røde compacten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato320 Skrevet September 7, 2006 Share Skrevet September 7, 2006 Jeg likte den røde coupen hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet September 7, 2006 Share Skrevet September 7, 2006 Good Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet September 7, 2006 Share Skrevet September 7, 2006 E36 var godt representert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 7, 2006 Forfatter Share Skrevet September 7, 2006 mange fine her ja:) likte den røde compacten Ja, den synes jeg er fin også... Den er forøvrig til salgs.. hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet September 7, 2006 Share Skrevet September 7, 2006 Du skulle tatt bilde av da jeg kjørte. Så sikkert ut som den skulle velte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato320 Skrevet September 7, 2006 Share Skrevet September 7, 2006 Du skulle tatt bilde av da jeg kjørte. Så sikkert ut som den skulle velte kjørte jo ikke så ILLe du da:) må jo kjøre pent med samleobjektet ditt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet September 8, 2006 Share Skrevet September 8, 2006 Du skulle tatt bilde av da jeg kjørte. Så sikkert ut som den skulle velte kjørte jo ikke så ILLe du da:) må jo kjøre pent med samleobjektet ditt =) Ja jeg tar det rolig jeg Fikk vite i ettertid at bestetid var rundt 50 sek med E36 318is, mens jeg kjørte på 58 sek med 745'n.. Var fornøyd jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 Mista monsterfronten sin? Ser den har monster skjørtene... Og han med sølvgrå is coupe, hvorfor ulike felger foran og bak? Så den på Våler, trodde det var pga banekjøringa jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 Ja det er det, og han mener at autoslalom er banekjøring. 3 heat med autoslalom sliter noe fælt på dekkene veit du.. ehm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 15, 2006 Share Skrevet September 15, 2006 lol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet September 18, 2006 Share Skrevet September 18, 2006 Du skulle tatt bilde av da jeg kjørte. Så sikkert ut som den skulle velte Tar jeg ikke helt feil har jeg bilder av kjøringa di.. Skal sjekke når jeg kommer hjem fra jobb.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Germanlook Skrevet September 18, 2006 Share Skrevet September 18, 2006 Ja det er det, og han mener at autoslalom er banekjøring. 3 heat med autoslalom sliter noe fælt på dekkene veit du.. ehm.. Så så folkens, hehe.. den eneste grunnen til at det var andre hjul bak er at de opprinnelige hjulene er i 10x17 med lavt impress, noe som gjør at dekkene tar i skjermene ved det minste.. jeg kjører forholdsvis rolig i f.eks rundkjøringer og i dumper for at det ikke skal skrape og det er forbudt med passasjerer i baksetet!! Skjermene er valset så det kunne vært verre Er det greit nå? Hadde det ikke skrapet hadde jeg selvfølgelig ikke byttet hjul og jeg anser ikke autoslalom som "banekjøring" nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet September 18, 2006 Share Skrevet September 18, 2006 Ser ikke helt vitsen i og begynne og sutre over 'feil' eller mangler!!?? Hadde vært dødskjipt med KUN E36er med Mtech styling og M3 felger. "lol" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå