voodex Skrevet September 8, 2006 Skrevet September 8, 2006 Hei. Har lyktesenker på min Bmw E36 både oppe å nede på lykten. når jeg kjøpte disse så fulgte det ikke men noen dokkumentasjon på dette. bilen har vært på teknisk hos biltullsynet og der har de funnet ut det at dette er ikke låvlig og de krever dokkumentasjon på disse? er dett noe som stemmer eller? har pratet med en rekke importører på disse å de sier det at det følger ikke med dokkumentasjon på noen av disse? noen som har noen tips?
Mr_Sunde Skrevet September 8, 2006 Skrevet September 8, 2006 Er nok bare å plukke de av før teknisk kontroll og sette de på igjen etterpå. Biltilsynet trenger dok. på at disse ikke begrenser lys fra lyktene dine da dette ikke er orginalt. Har med sikkerhet å gjøre. (Biltilsynet kan vere litt vrange av og til)
ChrZZ Skrevet September 8, 2006 Skrevet September 8, 2006 Du trenger TÜV-papirer på dette. Er nok bare å plukke de av før teknisk kontroll og sette de på igjen etterpå. Mange/alle disse lyktelistene er som regel LIMT på glasset.. Moro å få vekk..
voodex Skrevet September 8, 2006 Forfatter Skrevet September 8, 2006 men det som er problemet er at ingen har TUV papirer på det
ChrZZ Skrevet September 8, 2006 Skrevet September 8, 2006 Hvis du ikke har noen TÜV-papirer på det, så har du disse valgene: - låne et par lykter av en kamerat med en 3-serie - prøve å rive av lyktelistene og håpe på det beste - prøve å ta kontrollen et annet sted (tromsø?) Du bor jo ikke akkurat så sentralt, så er jo et stykke mellom stasjonene.. men men..
kabeldeigen Skrevet September 8, 2006 Skrevet September 8, 2006 Å gå til biltrangsynet byr som regel en eller annen overraskelse. Så derfor holder jeg meg langt unna de treige typene der inne som tror de er guder.... Da jeg kjøpte mine lyktesenkere, vel å merke bare oppe på lykten. Så har det ikke bydd på noen problemer da.....Og det følgte ikke med noe som helst papirer heller..
Bjørn 320 Skrevet September 8, 2006 Skrevet September 8, 2006 Spørst kva type lim du har brukt...har du brukt noko som ikkje blir knallhardt bør det gå fint å ta dei vekk med kniv, for så å lime fast igjen etterpå
Magnus Skrevet September 8, 2006 Skrevet September 8, 2006 Ha rødsprit på glasset å puss vekk sica/limen med ei fille. Dette funker utmerket. Tar alt slags lim å gummi lignende klister.
Ågedal Skrevet September 8, 2006 Skrevet September 8, 2006 jeg har tuv til mine,men de er oppe..på e36 ja.
pettan Skrevet September 8, 2006 Skrevet September 8, 2006 bruk en tynn gitarstreng eller lignende til å skjære av lyktelistene visst du skal ha dem av da
Naitsirk Skrevet September 8, 2006 Skrevet September 8, 2006 Jeg har både oppe å nede, har ikke noe problem på EU kontroll i alle fall. har ikke hatt noe problem med politi,biltilsynet osv..
ChrZZ Skrevet September 9, 2006 Skrevet September 9, 2006 jeg har tuv til mine,men de er oppe..på e36 ja. Du kunne jo ha skannet inn denne og sendt det til han Så blir han så glad atte.
voodex Skrevet September 10, 2006 Forfatter Skrevet September 10, 2006 kan du sende meg en kopi på det? har ikke noe å si om det er oppe. for det står ikke noe nummer på de.. hehe. dem trenger bare ett papir på det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå