Pestario Skrevet September 8, 2006 Share Skrevet September 8, 2006 Har fåt tilbud på ny bil, så selger nå min trofaste 320i! Kom gjerne med bud! Må unna fort! Se annonse for info: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1229921 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pestario Skrevet September 9, 2006 Forfatter Share Skrevet September 9, 2006 Kom igjen folkens, jeg trenger en kjøper! Hehe... Bilen er fin å se på, er skikkelig god lyd, 6'r med effektpotte og pipecross luftfilter gir en ordentlig god lyd! "M3" baklykter, helt klare blinklys forran, 16" sommerfelger, og 15" alu-vinterfelger med piggdekk.Ingen ulyder, fusker ikke, ikke startvansker og går godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet September 9, 2006 Share Skrevet September 9, 2006 Er det hast, så senk prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet September 9, 2006 Share Skrevet September 9, 2006 Du må nok ned 10-15000.- hvis du vil bli kvitt den fort, for det er ikke akkurat fort gjort å selge en bil i dag. Det er definitivt "kjøpers marked" Men Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pestario Skrevet September 10, 2006 Forfatter Share Skrevet September 10, 2006 Da kan folk komme med bud, så skal jeg vurdere om den blir solg eller ikke. Har egentlig snart innset at jeg ikke får igjen det jeg har lagt den ut for, så kan undersøke om det er noen som kommer med et bud som kan falle i smak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg