Skimmy Skrevet September 9, 2006 Share Skrevet September 9, 2006 Hey. har handla meg en m20b25 motor, tenkte jeg skulle sette den i min 87 320. så når jeg bynte å demontere bilen oppdaga jeg at jeg ikke har sånn svenghjulfølera på girkassa, noe som jeg må ha på 325 motoren. på motorblokka står det at det er en 87mod motor. er det ny typen eller gammel typen motor? for noen 325`er har ikke sånn følere. hvordan girkasse må jeg bruke? fra 87+ ellr under? hvilke navn? Getrag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet September 9, 2006 Share Skrevet September 9, 2006 Bra topic ("trenger hjelp") Du må ha kasse fra 325i 86`- 88` med hullene til følerene. noen 323i kasser hadde dette også men da blir det feil utveksling tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy Skrevet September 9, 2006 Forfatter Share Skrevet September 9, 2006 hehe, har søtte å lest i gjønnom alle sånn girkass postan, har fønne ut litt. er jeg heldig så er det sånn på den 323`en jeg skal å se på i morgen. har sett mange som har brukt 320 girkassa på 325 motora, er det noen 325à som ikke har sånn følera? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet September 9, 2006 Share Skrevet September 9, 2006 Ja motronic 2 eller m20b25 fra 1988 har trigger på reimhjulet foran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knooot Skrevet September 9, 2006 Share Skrevet September 9, 2006 trodde disse kassene til m20 hadde samme utveksling jeg. har vert borti å bruke både 325 kasse å 320 kasse på en 524td uten at det ble noen forskjell. du kan jo bare borre hull til følerne i 320 kassa di, går fint det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy Skrevet September 9, 2006 Forfatter Share Skrevet September 9, 2006 ja har fått tak i ei girkassa fra 323 som eg kan borr høl i. men di dær føleran kosta jo 900 kr.. fettdyrt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå