edition Skrevet September 9, 2006 Share Skrevet September 9, 2006 http://www.essokickers.com/cgi-bin/Blah ... 1157808551 Etter forrige Street Meet suksess er det klart for nytt treff.Sted ; Parkeringsplassen ved Oasen Senter, Fyllingsdalen Tid; kl. 1900-2100 (som sist gang) 17. september 2006. Vi oppfordrer alle til å oppføre seg, kjøre pent, ikke noe børning og forsøpling av plassen. Dette er viktig for at vi skal få annerkjennelse for fremtidige treff. Forrige treffet var oppslutningsmessig en suksess. Det vil ikke bli noen kolonnekjøring denne gangen. Vi må vise at vi er mange i bilmiljøet i Bergen/Hordaland. Bilklubber oppfordres til å stille og vise seg fram. Dette blir sannsynligvis siste org. Street Meet for sesongen 2006. Vinteren står for døren, det samme gjør stålfelgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet September 9, 2006 Share Skrevet September 9, 2006 Hmm, kanskje jeg skal ta meg en tur! Mange bergensere her fra bimmers som tar turen? Gidder ikke viss det bare er riskokere og "plast" biler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edition Skrevet September 9, 2006 Forfatter Share Skrevet September 9, 2006 Eg stiller! Tror eg tar med begge bilene, siden det er siste i år... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorErling Skrevet September 9, 2006 Share Skrevet September 9, 2006 Var bra det treffet på senteret Hadde vært fett om vi med "go-bilene" hadde stilt oss på rekke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet September 9, 2006 Share Skrevet September 9, 2006 Var bra det treffet på senteret Hadde vært fett om vi med "go-bilene" hadde stilt oss på rekke Ja det hadde vært stilig Men vi blir vell henvist til plasser tenker jeg! Er dette ett treff som koster noe eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edition Skrevet September 9, 2006 Forfatter Share Skrevet September 9, 2006 Gratis regner eg med! er bare å komme, ikke i regi av noen klubb egentlig heller.. bare for å få samlet ALLE i bergensområdet som har bildilla! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorErling Skrevet September 9, 2006 Share Skrevet September 9, 2006 Det koster ingenting, bare å møte opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet September 9, 2006 Share Skrevet September 9, 2006 Eg kjem nok til å stille opp også med mindre eg må jobbe Har ikkje så mykje å vise fram, men er vel ein del andre feite biler der Pleie det å vere noko "avdeling" for BMW-er der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edition Skrevet September 9, 2006 Forfatter Share Skrevet September 9, 2006 Ingen avdelinger... åpent treff for alle biler, bare å stille seg på en ledig plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet September 10, 2006 Share Skrevet September 10, 2006 Vet ikke om jeg tør møte, sist ble jo golfen kondemnert i cruisingen til byn Men, jeg må vel... Kommer i min søsters Corolla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet September 10, 2006 Share Skrevet September 10, 2006 Kondemnert?? Hva skjedde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet September 11, 2006 Share Skrevet September 11, 2006 kjedekollisjon i fløyfjellstunellen.. fikk en i ræven som smelte meg i ræven på bilen foran... ble stygt på bilen, men ingen personskader heldigvis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet September 11, 2006 Share Skrevet September 11, 2006 eg og stiller... hadde kanskje vært en ide og komme litt tidlig sånn at vi kan stille oss på en rekke. det hadde vært bra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet September 11, 2006 Share Skrevet September 11, 2006 kjedekollisjon i fløyfjellstunellen.. fikk en i ræven som smelte meg i ræven på bilen foran... ble stygt på bilen, men ingen personskader heldigvis Gikk du fri, sett fra et forsikringsmessig synspunkt? Det var jo ikke din feil at du ble presset inn i bakenden på bilen foran, men det er jo vanskelig å vite hva disse forsikrings selskapene finner på. Er desverre på jobb, ellers hadde jeg svingt nedom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet September 11, 2006 Share Skrevet September 11, 2006 Vi får se hva jeg gjør, skal preike med de i morgen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå