Gå til innhold

Vurderes solgt: E36 320


ZeroCtrl
 Share

Anbefalte innlegg

Sitter med en E36 320 91' som har rullet vel og 284000 km som jeg vurderer å selge, eventuelt bytte i en "vinter bil".

Kort om bilen så er det et diamantsvart malt karosseri som er senket ca 60/40, montert M3 fanger forran og skodd med E46 orginale 16" alufelger. Stort sett er karosseriet i god stand med noe rust og småbulker, men hei, det er det vel på alle dissa(?).

Interiøret er så og si perfekt, ser i alle fall ikke ut som om det er godt brukt i det hele tatt.

Tektnisk er motor helt utrolig bra, bruker overhode ikke olje i det hele tatt, i løpet av 14000km hadde oljenivået synket fra fult til over halvt. Vidre kan jeg si at bremser foran trengs å skiftes pga vibrasjon, dette kan jeg utføre gratis eventuelt i arbeid. Bilen er kostet på en liten del i det siste så jeg vil absolutt anbefale bilen til folk som trenger en god og pålitelig bil.

Jeg har montert noe sterio greier, husker ikke i hodet hva jeg har montert men dette kan eventuelt oppgis senere.

Jeg ønsker bud pr private meldinger og eventuelle spørsmål.

Når jeg skriver at jeg er interisert i "vinter bil" skal jeg ha en bakhjulstrekker med 1.8L motor eller mere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...