Bare_egil Skrevet September 9, 2006 Skrevet September 9, 2006 denne fikk forresten pris for beste bmw og beste suler eller noe har noen fler men gikk så forbanna treigt å laste opp så tar resten i morgen...
Odde Skrevet September 9, 2006 Skrevet September 9, 2006 Jeg kom akkurat fra Rudskogen nå.. Måtte hente bror sin M5 på henger.. Muligens toppen som har gått. Han lå ganske bredt da han kjørte,så det er tøft hvis noen har klart å foto/filme han. Koksgrå E34 M5.
Bare_egil Skrevet September 9, 2006 Forfatter Skrevet September 9, 2006 har 60 min på kameraet mitt av kjøring så har sikkert fått med meg han
hartgecab Skrevet September 9, 2006 Skrevet September 9, 2006 hadde tenk til å legge inn bilder jeg og. og den hvite var det jeg hade som nr1. Men har et annet og, kommer antaglivis imarra eller noe. Når jeg er edru! Nydlig bil, og rå intercooler!
Bare_egil Skrevet September 9, 2006 Forfatter Skrevet September 9, 2006 syns den var/er heftig...har forresten film av sharif når han "Kjører" med egget...fikk til og med når han dro av i sanda og ble stående der...drive å leike sånn med den bilen til 7.5 mill....
Mauro Skrevet September 9, 2006 Skrevet September 9, 2006 Den hvite bimmeren var nydelig Er det en m3 cls eller ?
SteffenM2 Skrevet September 9, 2006 Skrevet September 9, 2006 Er nok en vanlig M3, med forskjellig styling, og tipper en kompressor!
|Andreas| Skrevet September 9, 2006 Skrevet September 9, 2006 Den hvite bimmeren var nydelig Er det en m3 cls eller ? Er nok ingen CLS nei
sindre21 Skrevet September 9, 2006 Skrevet September 9, 2006 som glenn rodney sa når sharif hadde snurret hundre og ørten ganger og til slutt havnet i sand fella og trodde det hjalp og stå og spinne når bilen ligger nede på understellet.og hadde gravd seg godt ned.DER HAR DU VERDENS DYRESTE SPADE.
Bare_egil Skrevet September 10, 2006 Forfatter Skrevet September 10, 2006 nye bilen til faren til en kammerat, fikk pris for tredje beste shine. sånn det var resten av de bildene jeg hadde...skal prøve å få filmen av sharifs kjøretur også...
Bare_egil Skrevet September 10, 2006 Forfatter Skrevet September 10, 2006 får ikke kontakt med video kameraet så får ikke lagt inn filmen av kjøre turen til sharif forøyeblikket...
Øystein E30 M3 Skrevet September 10, 2006 Skrevet September 10, 2006 Se her ja Mye pent Sleng inn mer bilder viss du har! Fint att noen tenker på oss som ikke var der Håper du får til videoen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå