Gå til innhold

Prosjekt: 2stk E30 + turbomotor, sprut osv..


Lickmastr
 Share

Anbefalte innlegg

Hei.

Har et E30 turbo prosjekt, som har stått stille ei stund nå.. Vurderer og selge, da jeg har en annen bil som tar mye tid og penger!

Litt info.

2 stk forholdsvis ribba e30. En 325ix og en 323i. Har det meste av deler til disse. 323`n er nesten helt nedpussa.. ikke taket.

Har servo fra e36 til 323i`n om den passer.

323`n er så å si ferdig rustsveisa. mangler en kanal (ligger i garagen). og 2 hull i gulvet, der di gummiproppene sitter tilvanlig.

Det står fult veltebur i ix`n. gjennom torpedoveggen og i støtdemper tårna.

Motor:

Bygd og bremsa av VSmotor. 417.2Hk og 535nm @ 1.4bar 200hk og 466nm allerede på 3000rpm!

Autronic SM2 sprut

Smidde JE stempel

Porta topp

Kam

større dyser

Mosselman eksosmanifoild

Litt usikker på turbo, men det er en forholdsvis liten turbonetics sak.

Mener det er pianotråd i blokka.

Sinter clutch

getrag 262 girkasse, VELDIG tight og fin!

Har 2stk Sparco Evo2 stoler. MYE dekk og diverse felger. 323 motoren fåes med. tor den er død..

stoor intercooler god for ca 650hk.

bosh 044 bensinpumpe. Har og en aeromotive bensinpumpe til 5000kr liggendes i audien om ønskelig.

Ring meg!.. eller sms.. biter ikke

47654297

Ca pris 120 000.. lite prutbar.. da jeg taper nåkk penger på detta uansett! Bare motorbygget kosta dette!

Kan muligens ta bil i 20 000 kr`s klassen som delbetaling..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe :D

Jeg kjøpte Ix`n som prosjektbil med ferdigbygd motor av en jeg kjenner. å motor er bygd for 2.5 år siden. Først ga han opp prosjektet, så begynte jeg.. Han husker heller ikke alt som er gjort. men mener det er pianotråd :P samme hvor rart det høres ut ;)

Har sendt mail til VS og spurt om dokumentasjon.. han hadde, men ikke tid til å sende meg før om en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...