Gå til innhold

parklys sikring ryker, risting bak i bilen, har noen spm


Bmwray
 Share

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg byttet til hella angeleyes. Gs ga meg 3amper sikring som jeg skulle bytte ut med den som skulle være i til orginal lyktene som er 10 amper.

Den på 3 amper røyk i sta og angeleyes ringene funker ikke på den ene lykten, Satt i den orginale 10 amper sikringen og da funket det igjen. Skader det og bruke større sikring en det som skal være?

Lurer på hvorfor jeg fikk med 3 amper når den ryker, 3 amper er jo ganske lite også.

Så er det en ristete lyd bak i bilen som jeg får når jeg kjører på ujevne veier. Noenganger smeller det bak der. Dette er en 318 cab. Når jeg satt på hardtopen så ble lydene mye mindre og mere skjeldnere men det har ikke gitt seg, Sjekket noen kvitteringer fra forige eier og der står det : skrangling til festene på cabrioleten, at det er fikset,

Hvor skal jeg se etter festene på cabrioleten? er det bare og skru til noe?

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm synes det akkurat var nevnt hær at lysene i ringene er bare rundt 5-6watt? originalt på 55w pærer er 10A.. så er vel egentli rett.. men er jo flere ting som er på di forskjellige sikringene så 3A hørtes litt for lite ut uanz.. sikringene er beregnet for at di skal være det første som ryker hvis du får for mye strøm gjennom ledningene.. sånn at ikke ledningsnettet brenner opp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...