ChiP^ Skrevet September 10, 2006 Share Skrevet September 10, 2006 Altså jeg lurer på litt. Lyst på en fanger til bimmern min,men står at den er til sedan og jeg har coupe.. Hva er forskjellen ? Burde frontfangeren til sedan passe til coupe? Noen som kan bekrefte / avbekrefte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet September 10, 2006 Share Skrevet September 10, 2006 den passer nok etter noen "små" tilpassninger en kamerat av meg har e30 320i coupe, han kjøpte styling til sedan og fikk dette på plass etter noen mindre justeringer. om dette også gjelder for e36, eller e46 i ditt tilfelle, e90 osv vet jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChiP^ Skrevet September 10, 2006 Forfatter Share Skrevet September 10, 2006 hmmm, hvordanå små tilpassninger er det snakk om da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet September 10, 2006 Share Skrevet September 10, 2006 hmm, tror det var snakk om noe kapping ved skjøtene/festene hvis du skjønner! er faktisk ikke helt sikker jeg. er en stund siden se! skal se om jeg får hørt med han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aeven Skrevet September 10, 2006 Share Skrevet September 10, 2006 Er vel en grunn til at de (usikker på om det er fordi de ikke lager spesifikt til coupe) lager dem til både sedan og coupe/cab iom. at passformen er forskjellig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet September 10, 2006 Share Skrevet September 10, 2006 Hvis du ikke har kjøpt fangeren, så kjøper du en som passer til bilen din. Da sparer du 1000 timer arbeid (minst! ) Kan fint hende at resultatet heller ikke blir så bra, og da har du da kastet bort penger, og må kjøpe en ny en. Hvis du allerede har kjøpt en, men ikke gjort noe med den, så kan du vel nesten tilnærmet selge den for den samme prisen du kjøpte den for. JEG hadde ihvertfall gjort det, men er jo noen som vil ha seg en liten hobby på si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChiP^ Skrevet September 11, 2006 Forfatter Share Skrevet September 11, 2006 ARg da Har ikke funnet den fangeren til coupe,hehe bare sedan, lete litt mer da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet September 11, 2006 Share Skrevet September 11, 2006 Hvordan fanger er det? Kanskje noen kan hjelpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 11, 2006 Share Skrevet September 11, 2006 Fanger. skjørter bakfanger etc . passer sammen med sedan og coupe. er helt like! jeg har coupe m3 skjørter . er dønn like. tilåmed hålene til gjekken er er samme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChiP^ Skrevet September 11, 2006 Forfatter Share Skrevet September 11, 2006 Snakket med astperformance og de fortalte at den jeg ville ha ikke passet på Coupe,pga bredde. Så var visst bare å glemme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå