Odland318is Skrevet September 10, 2006 Share Skrevet September 10, 2006 Stikker innom Bavaria i morgen å handler en ny en. Men noe jeg bør vite før jeg skal skifte den? Noen lure triks, eller det det bare wax on/wax off med monteringen? Og hvor mange lapper kommer de eventuelt til å kreve? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvin Skrevet September 10, 2006 Share Skrevet September 10, 2006 har ikke bytta toppdekselpakning på bmw enda, men det bruker å være latterlig enkelt. Toppdeksel av, fjerne det som er av pakningsrester o.l. Gjerne vaske av pakningsflatene slik at det er helt rent og fint. legg på ny pakning og skru til toppdekselet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet September 10, 2006 Forfatter Share Skrevet September 10, 2006 OK, takker. Håper det kan bli en slutt på olje rundt omkring på den ene tennpluggen og i hullet etc. Effekttap så jeg lite til for de som lurer, lå på rundt 14 bar/203psi i sylinderen med olje på pluggen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odlaen Skrevet September 12, 2006 Share Skrevet September 12, 2006 husk å smøre inn ny pakning med litt olje, så morkner den ikke så fort. Fine den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet September 12, 2006 Forfatter Share Skrevet September 12, 2006 Jada masa har jo gjort det på hver eneste pakning som har vært skifta... Olje er en fin ting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odlaen Skrevet September 13, 2006 Share Skrevet September 13, 2006 flink gutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå