Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er vitsen med å sløse bort penger på styling? Får ikke en dritt igjen den dagen bilen skal bort...Bruker å si jeg kjører 318is familiebil, tilnærma original, har bare skifta til M-lister, klare tåkelys, røde/hvite baklykter og H&R senkesett. Det meste sto på. Spar heller pengene, kjøp noe fint til kjerringa :) Bedre tjent med det i det lange løp...hehe :lol:

Står du bor i M&R..hmm, Mo I Rana eller? RH på skiltet, høres veldig ut som rogaland...

Skrevet

Hehe, jeg skal ha M-tech front, røde/hvite baklykter, senk , samt litt annet tjafs, så for det være så mye bortkasta penger det bare vil:) Bor i møre og romsdal, bilen er vell førstegangsreg. i Stavanger.

Skrevet

har et tips te deg sjekk den for rust grunndigt og då meine eg gå i saumane på den og kje gi deg før du finne noko. ta for deg kanaler og i kantane på sideskjørta. ta og for deg punktene som er til for å jekke opp bilen. og sjekk kor den har vert eu godkjent. og håp på at den er tectylert..

sjøl syns eg is motora e tha shit. går godt noken 100000 tusen viss du tar deg ti te vedlikehold..!

og skinn e eit "must".

og soltak e best.

VÆR GRUNNDIG!!!!

helsing E36 design beundrar... hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...