tool-nes Skrevet September 11, 2006 Share Skrevet September 11, 2006 Bilen har gått ca 200 000.. Nyoverhalt topp og ny topppakning for bare noen få mil siden.. Bytta da også olje til Castrol TTX og bytta oljefilter.. Tikker litt, men det gjør alle BMW 6"ere.. Det er custum effektanlegg på den med dobble DTM potter.. Powerfilter Det er justerbare "gule" KONI foran og bak, og 40/40 senkesett.. 17" alufelger, ikke skjeve.. Ble kjøpt nye tidlig i vår sammen med nye dekk, så det er gode dekk på den åsså.. 15" alufelger på vinter med bra dekker.. Nye bremser i vår sammen med en ny kalipper foran.. EU-godkjent i Juni Originale grøftelys, disse har jeg ikke rukket å koble på enda.. God clutch og fin og "tight" girkasse.. Sota ruter rundt hele bilen, gjort på bildekorbutikk.. OMP sportsratt Er ikke mye rust, men er litt overflaterust nederst på hver forskjerm.. men dette er ikke noe problem å fikse.. 90 modell og oppover skal ha galvanisert karosseri, men er ikke sikker på hva det betyr jeg.. hehe Den har en bulk i førerdør, følger med en ny rustfri dør.. (må lakkeres i bilens farge) En liten bulk bak på koffert lokk.. Bilen selges også med stereoanlegg.. JBL 4-kanals forsterker på solide 600W. JBL 12" bassrør Pioneer 3-veis høytallere i hatthylle Pioneer 3-veis høytallere i dører. Sony CD/MP3 spiller Dette er en god bil jeg har hatt mye glede av.. Er med vemod jeg selger, men har kjøpt ny bil så da må den nok bort.. Med demperne og 17" og gode dekk ligger den sinnsykt på veien.. Morsom ungdomsbil.. Bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet September 11, 2006 Share Skrevet September 11, 2006 Prisantydning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tool-nes Skrevet September 11, 2006 Forfatter Share Skrevet September 11, 2006 det hadde jeg glemt.. hadde tenkt meg 29000 for den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sornes Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 har du den enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Dr M Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 Hei, har du denne enda? er interessert jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tool-nes Skrevet Januar 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2007 den er nok solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg