mr.big Skrevet September 11, 2006 Skrevet September 11, 2006 En kompis har en BMW 740ia 95-mod (E38) med kompresseor. I går kveld stoppet bilen nesten pga. en gåen katalysator. Han har vel tenkt å bytte katalysatorene med tid og stunder, men skal inntil videre banke innmaten utav de. Jeg har tatt på meg jobben etter som han måtte reise hjem uten bil i går. Noen som har prøvd dette før? Må man i såfall kappe røret for å komme til eller går det med en lang meisel, evt annet jern? - Dette haster litt så hadde vært fint om noen gidder å hjelpe meg litt her
Klinz Skrevet September 11, 2006 Skrevet September 11, 2006 De beste er og ta den ned og kappe den på oppsiden (for at ikke dei skal se de på eu-kontroll)og ta ut innmaten og sveise fint igjen. Kan vere ein del store biter. som blir vankelige og knuse..
mr.big Skrevet September 11, 2006 Forfatter Skrevet September 11, 2006 Bilen er EU godkjent nå nylig, så tenker ikke på det. Tenkte at jeg skulle få det til uten å kappe/sveise, går det an?
Lilla Coupe Skrevet September 11, 2006 Skrevet September 11, 2006 Innmaten er utrolig giftig så vær forsiktig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå