Gå til innhold

Nye (Bremse,blinklys) problemer med min E36 318i :(


Christopher
 Share

Anbefalte innlegg

Har 2 nye problemer!

Problem 1.

Byttet trommel på den ene siden bak i dag og dette var ikke så greit som folk har fortalt :? Jeg fikk til slutt av den gamle med masse banking , men når jeg skulle ha på den nye var det rimelig trangt! Etter flere forsøk fikk jeg den endelig på og var kanon glad. :D Men sluttet ikke der , hjulet svev VELDIG sakte rundt og det var tungt å svive på det. Jeg sammenlignet begge bakhjula og det var tyngre! Er det normalt at bakhjula er tunge å svive? Fremhjula er jo en drøm! Hva kan være årsaken? Når jeg kjørte hjem nå var jeg oppe i 120-130 og tok hard nedbremsing og alt føltes topp samme når jeg stoppen bilen i første gir nedover. Setter pris på svar!

Problem 2.

Venstre blink lyset blinker i REKORDfart av og til. Har hørt hva dette betyr , men er usikker :) er flaut og irriterende og blinke nå :oops:

Setter igjen pris på svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

løsnet du bremse-skoene før du tok av trommelen da? gjøpr du ikke det går det veldig tregt!

funker de andre blink-lysene på den samme siden som de skal da? ei blink pære gikk på bilen min også og da blinket de andre som f...

viss det bare er av og til, så når det først skjer sjekk ut om alle fungerer, er jo mulighet for dårlig kontakt i ei pære og da blir det hyper-speed blinkers!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...