Kjell Z3 Skrevet September 12, 2006 Share Skrevet September 12, 2006 Etter et uhell med dataen min har alle favorittene mine forsvunnet. Jeg vil sette enorm pris på om dere kan legge ut masse linker relatert til BMW / bil. Dette var kjempetrist, alt ble borte, heldigvis var det meste av viktige bilder brendt på CD. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet September 12, 2006 Share Skrevet September 12, 2006 hva slags linker? styling, tuning, bruktannonser, .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet September 12, 2006 Share Skrevet September 12, 2006 Uaæ .. Sånt er bra kjedelig vet jeg. I framtiden, kopier alt du har av bokmerker over på en annen partisjon, eller brenn de ut på en cd. Er gull vært og ha vet jeg Ikke er det vanskelig heller, du kan faktiske bare merke det du har på favoritter/bokmerker, og dra det rett ut til en annen partisjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
subben Skrevet September 12, 2006 Share Skrevet September 12, 2006 hva har dette med teknisk å gjøre..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet September 12, 2006 Share Skrevet September 12, 2006 er vel et ganske teknisk spørsmål:P og jævlig irriterende når det skjer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet September 12, 2006 Share Skrevet September 12, 2006 er vel et ganske teknisk spørsmål:P og jævlig irriterende når det skjer.. LOL *fikk meg en latter nå gitt* Humor er bra folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg