Divine Skrevet September 12, 2006 Share Skrevet September 12, 2006 Jeg har en 320 med 325 motor i.- kunne godt tenke meg samme spedo som i 318 , altså et som stopper på 220 (da bilen ikke har en sjangs og nå 220 en gang) Så, funker dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet September 12, 2006 Share Skrevet September 12, 2006 Et sekssylindret speedometer går (så vidt jeg har skjønt) ikke overens med firesylindret. Vil vise feil. Kjøper du skiver som du klister på og som bare går til 220, så blir dette også feil. Speedometernålen vil vise feil da også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet September 12, 2006 Forfatter Share Skrevet September 12, 2006 Et sekssylindret speedometer går (så vidt jeg har skjønt) ikke overens med firesylindret. Vil vise feil.Kjøper du skiver som du klister på og som bare går til 220, så blir dette også feil. Speedometernålen vil vise feil da også. Var redd for det ja, men da vet jeg det om ikke annet! Takker for raskt svar vettu Får heller koste på en 325 kardang med tiden, da mener jeg bilen blir litt mer "lang beint" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet September 12, 2006 Share Skrevet September 12, 2006 speedometeret blir rett. men turtelleren blir feil. viss du absolutt vil degradere speedoen din så kan du skifte KUN speedometeret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Sunde Skrevet September 12, 2006 Share Skrevet September 12, 2006 Viss det er E36 det er snakk om så er det jo samme diffen på 316-318-320 så speedometer vil jo bli rett uansett. Bytter du kun speedometer så vil det nok funke fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frakk2000 Skrevet September 12, 2006 Share Skrevet September 12, 2006 jeg har et 6 syl speedo som skal skiftes ut. (Har egentlig en 4syl, turtelleren stopper på 4 tusen ) (mitt stopper på 260km/t tror jeg). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå