BMW_frelst Skrevet September 12, 2006 Share Skrevet September 12, 2006 Kan noen lage en avatar til meg? Eller fortelle hvordan jeg får bilder i mindre format og slik at de tar under 10kb? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet September 12, 2006 Share Skrevet September 12, 2006 resize i et bildebehandlingsprogram? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjernes Skrevet September 12, 2006 Share Skrevet September 12, 2006 Jeg krympet mitt i paint. Åpne i Paint. Velg Bilde\strekk/forskyv. Redusert antall prosent vannrett og loddrett likt, og lagre. Husker jeg ikke helt feil, så måtte jeg prøve meg litt fram, til jeg fikk bildet i riktig størrelse Men det funker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 12, 2006 Share Skrevet September 12, 2006 Kan sende det til meg på mail gr@bimmers.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_frelst Skrevet September 12, 2006 Forfatter Share Skrevet September 12, 2006 Takker masse for svar! Ordnet seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå