Hr.smith Skrevet September 12, 2006 Skrevet September 12, 2006 Har åpnet en nettbutikk der vi skal selge klistremerker til bil, lastebil, mc osv. Nettbutikken er under treig utvikling siden han som jobber med det tar seg altfor god tid, men det ligger mange merker ute allerede. Hvis noen er int. så er det bare å sende bestilling/spørsmål på mail! www.decaltuning.no
ChrZZ Skrevet September 12, 2006 Skrevet September 12, 2006 Lite tips: Det er nesten bokstavelig talt selvmord å bruke JAVA på nettsider. Java hører som regel bare hjemme i avanserte applikasjoner (banktjenester f.eks.), spill, o.l. Java krever mye minne, er tregt, og ikke alle har det / vil ha det installert. Bruk isåfall en flash-bildeshow istedenfor. Finnes nok haugevis gratis der ute på webben.
Hr.smith Skrevet September 12, 2006 Forfatter Skrevet September 12, 2006 tenker du på det bilde på forsiden? er ikke jeg som styrer med det men skal sende beskjeden videre
ChrZZ Skrevet September 12, 2006 Skrevet September 12, 2006 Jepp. Begge to. Slikt får mange besøkende til å faktisk dra fra siden, siden maskinen deres oppfører seg som surup mens de er inne på siden Men ja, send info videre
Dirty Skrevet September 13, 2006 Skrevet September 13, 2006 allle med en oppegående maskin har java instalert! burde iallefal ldet. er såppass mange nettsider som krever java! at det burde være standar !
Ellingsen B. Skrevet September 13, 2006 Skrevet September 13, 2006 fungerer fint her og syns nettsiden var grei.. sånt tenker jeg heller ikke på..bare it-guruer som kanskje gjør det..
skillbill Skrevet September 13, 2006 Skrevet September 13, 2006 nå er det jo mange som ikke har råd til en kraftig og rask up-to-date-pc da så man burde kanskje ha to utgaver av siden, slik at man kan velge
ChrZZ Skrevet September 13, 2006 Skrevet September 13, 2006 nå er det jo mange som ikke har råd til en kraftig og rask up-to-date-pc da så man burde kanskje ha to utgaver av siden, slik at man kan velge Tingen er at det han har brukt java på (ikke hr smith altså) er totalt unødvendig. Det er slik man gjorde for...10 år siden.. Mye raskere, enklere, og bedre å bruke flash. allle med en oppegående maskin har java instalert! burde iallefal ldet. er såppass mange nettsider som krever java! at det burde være standar ! Hmm.. kan du peke meg til noen store populære nettsider som bruker java på hovedsiden? For... det brukes, som sagt, kun til spesialapplikasjoner og spill. Evt, vi kan ta det på pm, for jeg er slettes ikke enig i det der
BMW_frelst Skrevet September 13, 2006 Skrevet September 13, 2006 Syntes siden var bra jeg! Fungerte fint her også! Lykke til med shoppen!
mnesby Skrevet September 13, 2006 Skrevet September 13, 2006 Må bare si meg enig med Chrzz! Siden brukte "lang" tid på å starte til tross for at jeg har en helt ny maskin med en "rimelig bra prosessor". Det kan gjøres bedre og enklere. Ikke kritikk, men kanskje heller et tips til webutvikleren. Keep up the good work.
Hr.smith Skrevet September 13, 2006 Forfatter Skrevet September 13, 2006 takk, alle tips kommer godt med! Snakket med dama igår om dette siden hun har noe tidligere erfaring med flash fra skolen, og hun skulle kikke på det!
Hr.smith Skrevet September 13, 2006 Forfatter Skrevet September 13, 2006 Syntes siden var bra jeg! Fungerte fint her også! Lykke til med shoppen! Takk
ioctl Skrevet September 13, 2006 Skrevet September 13, 2006 sier meg enig med ChrZZ. Jeg har ikke installert Java siden jeg skjelden/aldri bruker noen sider hvor det er nødvendig. Og her var det definitivt ikke nødvendig med Java. Kun ment som konstrunktiv kritikk Lykke til med firmaet!!
Hr.smith Skrevet September 13, 2006 Forfatter Skrevet September 13, 2006 Har snakket med dama siden hun har litt erfaring med flash fra tidligere skole og hun skal kikke litt på det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå