ektvedt Skrevet September 12, 2006 Share Skrevet September 12, 2006 Har endel deler til e36.. -Forskjermer coupe (cosmos svart) -Forseter til sedan (grå) -Baksete til coupe (grå) -Girkasse til 318i -Komplett forstilling og bakstilling til 318i -Orginale speil til coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw318is Skrevet September 13, 2006 Share Skrevet September 13, 2006 Har endel deler til e36.. -Forskjermer coupe (cosmos svart) -Forseter til sedan (grå) -Baksete til coupe (grå) -Girkasse til 318i -Komplett forstilling og bakstilling til 318i -Orginale speil til coupe De grå setene til sedan, er det sports seter eller vanlige? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sapphire Skrevet September 13, 2006 Share Skrevet September 13, 2006 har du vifte termostat, den som sitter på vannpumpa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet September 13, 2006 Share Skrevet September 13, 2006 Kan du ta bilde av framstolene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet September 13, 2006 Share Skrevet September 13, 2006 Vanlige seter til sedan eller sport? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ektvedt Skrevet September 13, 2006 Forfatter Share Skrevet September 13, 2006 har du vifte termostat, den som sitter på vannpumpa? det skal jeg sjekke opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ektvedt Skrevet September 13, 2006 Forfatter Share Skrevet September 13, 2006 Vanlige seter til sedan eller sport? Di er vanlige.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ektvedt Skrevet September 13, 2006 Forfatter Share Skrevet September 13, 2006 Kan du ta bilde av framstolene? det kan jeg få gjort... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cappel Skrevet September 15, 2006 Share Skrevet September 15, 2006 Har du (eller noen) peiling på om girkassa passer 318is Coupe? I så fall er jeg interesert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå