Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

som alle vet er det slik at på coupè modellene går vinduet litt ned når du skal åpne døra. dette funker på førersiden men ikke på passasjer siden.

Hva er det som er galt? hva må skiftes? dyrt? tidkrevende?

har fått det forstått at det er mange som sliter med akkuratt dette problemet.

tar i mot forslag med på FØREHAND takk! :)

Skrevet

Ja. Begge vinduene skal gå litt ned når du åpner døra og opp når du lukker den.

Det er sikkert den sensoren som sitter i dørhåndtaket som er ødelakt, så da må den byttes.

Er ikke så vanskelig å bytte, men den modulen er ikke billig.

Skrevet

Dørhandtaket? Regner med du mener låsen, for det er jo der sensoren ligger... Men du skrev ikke noe om at vinduet virker som det skal sånn for ellers? Jeg har faktisk reparert et par av de, og har hørt om andre som ikke virker også. Tydligvis et problem på coupeen??

Skrevet
Dørhandtaket? Regner med du mener låsen, for det er jo der sensoren ligger... Men du skrev ikke noe om at vinduet virker som det skal sånn for ellers? Jeg har faktisk reparert et par av de, og har hørt om andre som ikke virker også. Tydligvis et problem på coupeen??

rutene går ellers helt fint opp og ned. er nok ett problem på coupeen det der med den sensoren ja..

Skrevet

Et kjent fenomen på cab'n også det der..

Lukk opp døra og trykk den bryteren som sitter bak den bøylen som dørlåsen fester seg rundt inn..

Du skjønner hva jeg mener når du ser det.

Går vunduet opp da, så funker alt som det skal..

Nesten.....

Da er det mest sannsynlig den lille bryteren som er nedslitt.

Skrevet
Spray litt rustløser i den svarte låsegreie som sitter i dørramma, da funker det igjen...

Prøvde du det, fungerte strålende på begge dørene mine, har ikke hatt problemer med den brytern etterpå.

Skrevet
Spray litt rustløser i den svarte låsegreie som sitter i dørramma, da funker det igjen...

Prøvde du det, fungerte strålende på begge dørene mine, har ikke hatt problemer med den brytern etterpå.

jeg renska å smure opp men det funka ikke bedre på passasjersiden..

Skrevet

Var litt lei å få løsna på ene sida på min og, jeg bara kjørte på med rustløser og tok døra opp og igjen mange ganger. De sitter en microbryter inni der, sikkert den som er dårlig hvis du ikke får no greie på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...