320it Skrevet September 13, 2006 Skrevet September 13, 2006 Fikk rapport fra dama om at bilen hadde seget litt bakover etter at hun hadde parkert den i 1. gir Hva kan det komme av? Har aldri hatt det problemet selv. men men.
Odlaen Skrevet September 13, 2006 Skrevet September 13, 2006 jeg parkerer alltid min i 1 gir og med håndbrekket på. håndbrekket mitt funker ikke så veldig veldig bra. bilen min renner litt bak da også. tror ikke det er noe farlig.
320it Skrevet September 13, 2006 Forfatter Skrevet September 13, 2006 fårsto det sånn på henne at den trillet et godt stykke, før hun måtte bremse. kanskje hun hadde satt den i 3.? kvinnfolk..
rams Skrevet September 13, 2006 Skrevet September 13, 2006 Ellers så har jo 320'n din godt av å bli parkert med håndbrekket på (være seg mannfolk eller kvinnfolk som kjører) Håndbrekkwiren har vanskeligere for å sette seg og ryke når den er i aktivt bruk
Odland318is Skrevet September 14, 2006 Skrevet September 14, 2006 Odlaen skrev: kvinnfolk ja, der haddu du svaret! hehe Stemmer det broder! Tror vi er mannsjåvinister når det kommer til kvinnfolk i trafikken...ser så altfor mange tilfeller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå