Gå til innhold

Anbefalt senking av bmw e36 325


Gekko-
 Share

Anbefalte innlegg

btw.. hva skjer med den sinnsykt store gleppen som er over "nyrene" og ved panseret..?? :shock:

Hehe! Skal visst være slik.. Syk styling. En kompis av meg hadde akkurat samme stylingen. Var likedan. e-46 front?

Men jeg vet ikke.. Har ikke stort peiling på bil so. Må begynne en plass :P

Men han kompisen min hadde det samme problemet. Tror han senket bilen 40/40. Og da gikk det som det suste :)

Men kom gjerne me forslag =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du "hever" den bilen der..blir den ikke helt pen tror jeg. Det er nok all den plastikken som er rundt som gjør at bilen blir vanskelig å kjøre..Den er kanskje senket 40-50mm forran og 40 bak? Tidligere cabn min var senket 60-70mm forran og 50 bak..Hadde ingen problemer med den..Var orginal M optik..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du "hever" den bilen der..blir den ikke helt pen tror jeg. Det er nok all den plastikken som er rundt som gjør at bilen blir vanskelig å kjøre..Den er kanskje senket 40-50mm forran og 40 bak? Tidligere cabn min var senket 60-70mm forran og 50 bak..Hadde ingen problemer med den..Var orginal M optik..

Hmm.. Han som hadde samme styling som meg hadde vertfall ingen problem når han hevet den litt. Må seff til med større felger og slik om jeg hever den da.. Men får prøve meg litt fram.. =)

Takk uansett! : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SER du virkelig ikke at støtfangeren henger på skjeiva, og det er en DIGER glippe mellom panseret og fangeren..?

Jeg ser du har byttet bilde og nå synes det ikke like godt, men jeg så det forrige, og det ser faktisk FÆLT ut, bare så du er klar over det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...