sammigun Skrevet September 13, 2006 Skrevet September 13, 2006 Er ikke dette en ok vinterbil, folkens? http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1238147 Ingen ulyd i vifta, ingen lekasje i eksos, endel nytt... Lettstartet og god bil. Med hengerfeste! Om ønskelig har jeg liggendes litt grombiter som kan selges med for en gunstig penge, bl.a Bilstein dempere med 45/35 senkefjører og muligens litt M-tech styling... Også har jeg liggendes ett svart skinn-Recaro interiør, om noen skulle føle for det...
sammigun Skrevet September 13, 2006 Forfatter Skrevet September 13, 2006 Ser ut til at jeg skal til Haugesund en tur imorra, så da er det mulig jeg kjører kysten via Stavanger, dersom noen er interessert i å se bilen. Jeg er å treffe på 92443014...
sammigun Skrevet September 15, 2006 Forfatter Skrevet September 15, 2006 Da var det unnagjort en problemfri tur til Haugesund med dette gliset. Målte bensin-forbruket på turen, og må nesten seg meg imponert... 0,63 l/mil på en 19 år gammel bil.... Reine sparebøssa, dette!
sammigun Skrevet September 20, 2006 Forfatter Skrevet September 20, 2006 Bumper opp denne flotte kjerra, jeg... Det er gratis omregistrering på denne også!!!! Knallgod bil!!!
Anbefalte innlegg