ArildJr Skrevet September 13, 2006 Share Skrevet September 13, 2006 Har en rå 1991 audi coupe som jeg vil bytte i en bmw sånn at garasjen min blir bestående av bmw only facts: 1991 modell 2.3 quattro (4x4). farge hvit. km 196000 RÅ! 18" hjul med 225 foran og bak 15" alu på vinter. proffsotede ruter helt fram (lysere foran) Trimcam Chip effektanlegg senkesett rå stereo med sony dvd/mp3/rds, tv innfelt i dashboard, pioneer forsterker, 12" sub og dyreste xplod frontsett i dører og diskanter pent innfelt i a stolpen. Bilen er DØNN strøken og må absolutt sees. Hellakkert ned. Alle slitedeler skiftet, vannpumpe, register, bærearmer, alle foringer, nytt senkesett med fjærer og dempere. Tidligere eid av vwaudi mekaniker. Pris med 18" og anlegg 87000.- Kan byttes i bmw.. alt av interresse, minimum 320 og 520. Stasjonsvogn eller sedan, må ha større enn coupe pga unga. Trenger en bil som jeg kan ha på vinter og på fæle dager nå når det kommer m5 eller 540 i hus. Har ikke benka enda, men tipper mellom 160 og 200hk en plass med nåværende oppsett. Bilen vekker oppsikt så det holder og det er rå lyd av audi femmer motoren med effektanlegg! Bilder kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_frelst Skrevet September 13, 2006 Share Skrevet September 13, 2006 Sånn ca pris? Edit: øynene er det første man blir blind på! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet September 13, 2006 Forfatter Share Skrevet September 13, 2006 pris som sagt 87000.- eller bud, bilder kommer i løpet av en dag eller 2. Sinnsykt rå bil selv om det ikke er bmw.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet September 16, 2006 Forfatter Share Skrevet September 16, 2006 Litt mer info: K&N luftfilter Alnair 18" sommerhjul 15" Alu med Hakkapelitta 2 piggdekk Røde baklykter Simons eksospotte Hvite blinkere Defa alarm Skiftet olje og filter regelmessig (ca hver 7000-10 000km) Ting som er gjort med bilen siste år: Registerreim m/vannpumpe skiftet (ved 172 000km) Skiftet dynamoreim, servoreim Ny frontrute Kjølevæske skiftet Lakkert helt ned (frontfanger, bakfanger og kanaler) Skiftet bensinfilter Ny lambdasonde Montert trimkam og justerbart kamdrev fra Velox Motor Skiftet o-ringer og innsatser på alle dyser Sotet ruter helt fram Skiftet clutch Skiftet tennkabler Cobra 40mm Senkefjærer Momo ratt Sparco girkule Chromeringer på alle instrumenter Stereo: Sony DVD spiller - MEX-R1 7" LCD skjerm integrert i dashbord Sony X-Plod frontsett - XS-HT130SN Sony X-Plod 12" i kasse - XS-L121P5 Pioneer 760W fosterker - GM-5100T Galvanisert karrosseri (RUSTER IKKE) God bil på vinter- og sommerføre med 4x4 Importert 2001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet September 17, 2006 Forfatter Share Skrevet September 17, 2006 Kan brukes som delbetaling i pen e34 m5, om ca en måned fra idag (da kommer husoppgjøret mitt så har cash kontant) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong1 Skrevet September 17, 2006 Share Skrevet September 17, 2006 Deen Var jævli fin.. hadde d ikke vert for at jeg har ordna meg ny bil nå så skulle jeg ha kjøpt den der:D (L) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet September 17, 2006 Share Skrevet September 17, 2006 Ufattelig feit bil... Galvanisert ruster det og, men det tar lengre tid... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet September 17, 2006 Forfatter Share Skrevet September 17, 2006 det ruster ikke med mindre det får karosseriskade.. bilen er uberfeit den.. selv om det ikke er bmw, men nå skal guttedrømmen i oppfyllelse så om 1 mnd så står det forhåpentligvis m5 og e46 touring i garasjen(e) mine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet September 18, 2006 Share Skrevet September 18, 2006 På dei fleste biler som det er galvanisert karosseri på, så er berre ramma dyppa i eit stoff slik at det er ei hinna på den! Kjeme det steinsprut på denne så blir det hull på den og det ruster! Men meiner at på eldre biler med galvanisert karosseri så er heile karosseriet galvanisert, og då er det som du seier at det må komme karosseriskade på det for at det skal ruste!!! Men nok off topic... Dritfeit bil du har!!! Håpe den som kjøpe den tar like godt vare på den som du har gjort!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet September 18, 2006 Forfatter Share Skrevet September 18, 2006 Takk for grei omtale Hylland har fått et par tilbud på bytte i bmw 5 serie, trenger vinterbil når m5/m3 eller 540 kommer i hus så vurderer det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet September 19, 2006 Forfatter Share Skrevet September 19, 2006 OPP! Muligheten for å bytte i bmw forsvinner snart. Legger den ut på finn og da Blir det ingen mulighet for innbytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet September 20, 2006 Forfatter Share Skrevet September 20, 2006 http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... =13&tot=15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet September 23, 2006 Forfatter Share Skrevet September 23, 2006 går for 70000 eller bud ved RASK avgjørelse med ALT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 23, 2006 Share Skrevet September 23, 2006 På dei fleste biler som det er galvanisert karosseri på, så er berre ramma dyppa i eit stoff slik at det er ei hinna på den! Kjeme det steinsprut på denne så blir det hull på den og det ruster! Men meiner at på eldre biler med galvanisert karosseri så er heile karosseriet galvanisert, og då er det som du seier at det må komme karosseriskade på det for at det skal ruste!!! Hva mener du egentlig med det du sier her? Du skriver at på de fleste biler som det er galvanisert karosseri på, er bare ramma dyppa i et stoff.. da er det jo ikke galvanisert karosseri. Da er det galvanisert ramme, eller kanaler eller whatever om det er selvbærende karosseri. Er det galvanisert karosseri så er det galvanisert karosseri. Da har hele karosseriet et x antall mikrometer tykt galvanisk lag (typisk 70-120 mikro (my) f.eks. på spikere ol.). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet September 23, 2006 Forfatter Share Skrevet September 23, 2006 riktig som gunnar sier..hele karosseriet OG ramma er galvanisert, ruster ikke på f.eks steinsprut osv, men om du får større skader og ødelegger galvaniseringa så kan dette også ruste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg