Gå til innhold

Vinterbilen min (audi) byttes i bmw


ArildJr
 Share

Anbefalte innlegg

Har en rå 1991 audi coupe som jeg vil bytte i en bmw sånn at garasjen min blir bestående av bmw only 8)

facts:

1991 modell 2.3 quattro (4x4).

farge hvit.

km 196000

RÅ! 18" hjul med 225 foran og bak

15" alu på vinter.

proffsotede ruter helt fram (lysere foran)

Trimcam

Chip

effektanlegg

senkesett

rå stereo med sony dvd/mp3/rds, tv innfelt i dashboard, pioneer forsterker, 12" sub og dyreste xplod frontsett i dører og diskanter pent innfelt i a stolpen.

Bilen er DØNN strøken og må absolutt sees.

Hellakkert ned.

Alle slitedeler skiftet, vannpumpe, register, bærearmer, alle foringer, nytt senkesett med fjærer og dempere. Tidligere eid av vwaudi mekaniker.

Pris med 18" og anlegg 87000.-

Kan byttes i bmw.. alt av interresse, minimum 320 og 520. Stasjonsvogn eller sedan, må ha større enn coupe pga unga.

Trenger en bil som jeg kan ha på vinter og på fæle dager nå når det kommer m5 eller 540 i hus.

Har ikke benka enda, men tipper mellom 160 og 200hk en plass med nåværende oppsett. Bilen vekker oppsikt så det holder og det er rå lyd av audi femmer motoren med effektanlegg!

Bilder kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt mer info:

K&N luftfilter

Alnair 18" sommerhjul

15" Alu med Hakkapelitta 2 piggdekk

Røde baklykter

Simons eksospotte

Hvite blinkere

Defa alarm

Skiftet olje og filter regelmessig (ca hver 7000-10 000km)

Ting som er gjort med bilen siste år:

Registerreim m/vannpumpe skiftet (ved 172 000km)

Skiftet dynamoreim, servoreim

Ny frontrute

Kjølevæske skiftet

Lakkert helt ned (frontfanger, bakfanger og kanaler)

Skiftet bensinfilter

Ny lambdasonde

Montert trimkam og justerbart kamdrev fra Velox Motor

Skiftet o-ringer og innsatser på alle dyser

Sotet ruter helt fram

Skiftet clutch

Skiftet tennkabler

Cobra 40mm Senkefjærer

Momo ratt

Sparco girkule

Chromeringer på alle instrumenter

Stereo:

Sony DVD spiller - MEX-R1

7" LCD skjerm integrert i dashbord

Sony X-Plod frontsett - XS-HT130SN

Sony X-Plod 12" i kasse - XS-L121P5

Pioneer 760W fosterker - GM-5100T

Galvanisert karrosseri (RUSTER IKKE)

God bil på vinter- og sommerføre med 4x4

Importert 2001

audi1.jpg

audi2.jpg

audi3.jpg

audi4.jpg

audi5.jpg

audi6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På dei fleste biler som det er galvanisert karosseri på, så er berre ramma dyppa i eit stoff slik at det er ei hinna på den! Kjeme det steinsprut på denne så blir det hull på den og det ruster! Men meiner at på eldre biler med galvanisert karosseri så er heile karosseriet galvanisert, og då er det som du seier at det må komme karosseriskade på det for at det skal ruste!!!

Men nok off topic... Dritfeit bil du har!!! Håpe den som kjøpe den tar like godt vare på den som du har gjort!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På dei fleste biler som det er galvanisert karosseri på, så er berre ramma dyppa i eit stoff slik at det er ei hinna på den! Kjeme det steinsprut på denne så blir det hull på den og det ruster! Men meiner at på eldre biler med galvanisert karosseri så er heile karosseriet galvanisert, og då er det som du seier at det må komme karosseriskade på det for at det skal ruste!!!

Hva mener du egentlig med det du sier her? Du skriver at på de fleste biler som det er galvanisert karosseri på, er bare ramma dyppa i et stoff.. da er det jo ikke galvanisert karosseri. Da er det galvanisert ramme, eller kanaler eller whatever om det er selvbærende karosseri. Er det galvanisert karosseri så er det galvanisert karosseri. Da har hele karosseriet et x antall mikrometer tykt galvanisk lag (typisk 70-120 mikro (my) f.eks. på spikere ol.).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...