g4ndersen Skrevet September 13, 2006 Skrevet September 13, 2006 Hvor lenge skal man vente før man sprayer på klarlakk? Jeg har akkurat lakkert sideskjørtene...
Hr.smith Skrevet September 13, 2006 Skrevet September 13, 2006 Er ikke det sånn en gjør med en gang etter man har lakkert da? Altså litt etter lakken har fått seg en ti minutters pause? Jeg kjørte på med klarlakk ca ti minutter/et kvarter etter jeg lakkerte noe på bilen
Dirty Skrevet September 13, 2006 Skrevet September 13, 2006 kommer jo litt ann på åssen varme du lakerer i vel? vent til du veit de er tørre. så sprayer du på
Hr.smith Skrevet September 13, 2006 Skrevet September 13, 2006 ja det er sikkert godt mulig, jeg er ingen lakkerer er bare sånn jeg gjorde det og det blei bra
wheelman Skrevet September 14, 2006 Skrevet September 14, 2006 jeg ville ha ventet til den var tørr, ikke gjennom herdet, med mindre du bruker to forskjellige merker på lakken så kan de reagere med verandre og koke viss det første laget ikke er gjennomherdet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå