espenwang Skrevet September 13, 2006 Share Skrevet September 13, 2006 Har hatt problemer med fusking som nugging og høy tomgang etter 15-20min kjøring, men som har gått over etter et par minutter så sviver den helt fint etterpå, også at den ikke alltid vil starte, men startet somregel hvis jeg venta en god stund eller trilla den igang. men nå vil den ikke starte uansett ! og jeg er lei av å sku den... Plugger, luftfilter, bensinfilter og alt sånn er nytt.. Den er gått 200.000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet September 13, 2006 Share Skrevet September 13, 2006 Dårlig bensipumpe kanskje, klarer ikke å levere nok trykk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 Sjekk gnist og bensin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegarde Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 Hadde samme problem min bilen min, bytta bensinpumpe så var alt iorden. Hvor mye har bilen din gått? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWgutt19 Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 Pumperelè er shot kanskje? Hører du noe summing fra pumpa i det hele tatt liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 Hadde samme problem min bilen min, bytta bensinpumpe så var alt iorden. Hvor mye har bilen din gått? Den har gått 200.000 km fikk jeg forståelsen av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espenwang Skrevet September 16, 2006 Forfatter Share Skrevet September 16, 2006 Bensinpumpa sviver og det kommer bensin helt frem til motoren, ivertfall når jeg tok av slangen og vrei om nøkkelen så fylte jeg en halvliters flaske på 5-6 sekunder. Og tenner gjør den, er helt nye plugger, fordelerlokk og rotor.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bogart Skrevet September 16, 2006 Share Skrevet September 16, 2006 Var det slik før du byttet deler? Hvis ikke ville jeg satset på å sjekke at pluggledninger og rotor sitter som det skal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå