Gjest Skrevet September 13, 2006 Share Skrevet September 13, 2006 Hei, har en e34 525td/(s), som ikke kan regges, som selges..skulle bruke den til et ombyggingsprosjekt, men ble kalt inn til militæret. Alt er klargjort for ombygging hva angår elektrisk.. motor og gear er bare å heise rett ut..her har du ALT du trenger! http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... &username= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 16, 2006 Share Skrevet September 16, 2006 bump... dette er et bra kjøp..en slik bil fra tyskland er vanligivs dyrere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 16, 2006 Share Skrevet September 16, 2006 pris kan selvfølgelig diskuteres.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 28, 2006 Share Skrevet September 28, 2006 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 jeg bumper igjen jeg.. flere som er interesserte og sier de skal ha den, men ingen som har kommet... så første mann til mølla... prisen er ikke 15000, den er lavere... vi blir enige om noe... bare å ringe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 Er det stasjonsvogn eller sedan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 Er det stasjonsvogn eller sedan? Karosseri: Sedan Her er forresten alle detaljer fra autodb: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... &username= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 8, 2006 Share Skrevet Desember 8, 2006 takk for hjelpen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet Desember 8, 2006 Share Skrevet Desember 8, 2006 Hmmm, skulle gjerne hatt noen bilder om mulig. Er det mulig å flytte over takluke fra sedan til touring? Skulle også hatt noen detaljer til interiør samt hengerfeste, men skal vel godt gjøres at vi har samme farge innvendig. Min er også burgunder rød utvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 9, 2006 Share Skrevet Desember 9, 2006 bilen er faktisk samme farge som din.. interiøret er opprinnelig beige (er vel det du og har?) men setene og midtkonsoll har blitt byttet til blått av forrige eier.. har desverre ikke bilder tilgjengelig da jeg er i militæret, men skal se om jeg kan ordne noe.. vil nok ta litt tid uansett.. antar at takluke passer over.. er soltak på min...men det er jom motor og gear som er av verdi på denne bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg