ollilur Skrevet September 13, 2006 Share Skrevet September 13, 2006 fant denne på autodb, noen som kjenner til bilen? bilen er gått litt langt, så d vill si snart på tide med ny motor? http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1182444 noen som har en bmw di vill bytte bort? har mye rart..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet September 13, 2006 Share Skrevet September 13, 2006 motorer stopper ikke uten videre ved 270tkm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ollilur Skrevet September 13, 2006 Forfatter Share Skrevet September 13, 2006 motorer stopper ikke uten videre ved 270tkm. neij men om d e nå spesielt langt eller? vet ikke kor lenge disse holder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet September 13, 2006 Share Skrevet September 13, 2006 de går langt hvis vedlikeholdet er bra. Alt er vel avhengig av hvordan vedlikehold har vært tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ollilur Skrevet September 13, 2006 Forfatter Share Skrevet September 13, 2006 de går langt hvis vedlikeholdet er bra. Alt er vel avhengig av hvordan vedlikehold har vært tidligere. hm... tja d e sant.. biln så jo greit ut, men ka e vanos? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet September 13, 2006 Share Skrevet September 13, 2006 vanos er variable ventil-tider, som honda sitt v-tec system! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ollilur Skrevet September 13, 2006 Forfatter Share Skrevet September 13, 2006 vanos er variable ventil-tider, som honda sitt v-tec system! ah okey. thanks:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet September 13, 2006 Share Skrevet September 13, 2006 Sånn mega profil er så kult.. Nei.. Men den så ellers ganske pen ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet September 13, 2006 Share Skrevet September 13, 2006 Syns dere den der ser pen ut? Huff... Hadde den vært som den skulle hadde jeg vært å sett på den for lenge siden, men det der orker jeg ikke titte på engang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ollilur Skrevet September 13, 2006 Forfatter Share Skrevet September 13, 2006 vi får c, dn va gått en bit... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet September 13, 2006 Share Skrevet September 13, 2006 Går sikkert mye lengre bare den er bra holdt. Ta en titt på www.autopower.se Der er det bruktkjøpguide.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet September 13, 2006 Share Skrevet September 13, 2006 vinge,skjørter og sota baklykter gir meg vel ikke assosiasjoner om pent holdt bil men mer følelse av rånekjørt og ihjelkjørt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet September 13, 2006 Share Skrevet September 13, 2006 Mhm. Derfor jeg ikke har sett på den, og jeg har sjekket ut mye biler i det siste! MEN, kan jo være bra under skallet.. De jeg har sett på til nå har sett bra ut, men det har slett ikke vært bare fryd og gammen under hooden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ollilur Skrevet September 13, 2006 Forfatter Share Skrevet September 13, 2006 hm... ska prøve å få start på min i helga å så få solgt den, så får vi se ka man kan finne på da(best e å stæsje en bil shøøøl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esben86 Skrevet September 13, 2006 Share Skrevet September 13, 2006 Denne bilen så jo bra ut. har en 525i selv og den er kjørt 285000 uten problemer(selfølgelig slitedeler som er skiftet) er jo kjent at de motorene får litt ventil-tikking når de er kjørt noen km men hvis den er godt tatt vare på så er nok ikke dette noen problem. Tips til alle som kjører bmw: Aldri bruk mineralolje på noen av 24V motorene dette har de ikke godt av om vinteren. olje å anbefale: Royal Purple 10W40, er det beste valget jeg noen sinne har gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå