Gå til innhold

Aktivisering av lås-varme.


mhane
 Share

Anbefalte innlegg

Tror det er at man åpner døra når den er låst. ta i dørhåndtaket med låst dør...

Er du sikker på at du har det da`?

Siden jeg har lys i alle dørhåndtakene og varmetråder der vindusviskerene parkerer så forventer jeg at det skal være varme i sylinderlåsen også. Skulle bare mangle :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man har mistet eller ødelagt fjernkontrollen, eller batteriet i fjernkontrollen er tomt. Da må nøkkelen brukes.

Da har du uflax om det skjer akkurat når låsen er fryst :P

Jeg har møtt fryste låser kun noen få ganger og hatt skikkelig trøbbel bare 2 ganger i løpet av de 2 årene jeg hadde den gamle omegan min som måtte låses opp med nøkkelen. De var rett etter jeg hadde vasket bilen dagen før og skulle på jobb om morran... Den ene gangen måtte jeg stå med hårføner i 10 minutter for å få åpnet den. hehe. da hadde jeg kåla med lighter og kødda en halvtime før jeg gadd å hente hårføner og skjøteledning... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

finnes dette på e36?

Joda, det finnes på E36 :D

Jeg har hvertfall på min -96.mod.

Hvis du hører etter når du tar i håndtaket, så hører du lyden av bryteren...er et lite klikk...

Men må dørhåndtaket holdes ute, eller kan en slippe det igjen...for det er jo forsinkelse på kupelyset??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ingen slik funksjon på E38'n min. Har sjekket nå, så jeg får satse på at jeg ikke blir stående med nøkkel uten strøm til vinteren.

Har aldri hatt problemer med låsene på biler med fjernstyrt sentrallås, har imidlertid slitt veldig med en Omega jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...