pettan Skrevet September 14, 2006 Skrevet September 14, 2006 noen som vet hvordan 7,5*16 et35 fremme og 9*16 et30 bak vil passe på en e 21?
///MikkeBMW Skrevet September 14, 2006 Skrevet September 14, 2006 Mener på det blir for høgt, ivertfall bak.
Mr_Sunde Skrevet September 15, 2006 Skrevet September 15, 2006 Er kanskje en fare for at det subber i demper/fjører med så høyt innpress på en E21. I følge denne listen så er det ET18 på E21. Senter på hjulene vil jo stå 1,7cm/1,2cm lenger inne med ET35/ET30. Du får måle avstand fra hjul til demper/fjører og regne litt og se om det går, eller rett og slett bare prøve viss du har felgene liggende. Er det noen grunn til at du vil bruke dette innpresset, eller er det bare felger du har liggende? Er uansett ikke lovlig. Er vel maks 7,5 mm forandring på hver side. Totalt 1,5cm endring i sporvidde.
pettan Skrevet September 15, 2006 Forfatter Skrevet September 15, 2006 Det var bare noen felger jeg såg til salgs med dette inpresset, men tror jeg slår det fra meg når det er så stor forskjell fra hva det skal være..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå