ehrnst Skrevet September 14, 2006 Skrevet September 14, 2006 Manifoilen over stammer ikke fra 324td, denne derimot passer etter "some dremeling":http://e30tech.com/forum/viewtopic.php? ... 45b8c35ae2 Noen som veit hvor den første stammer fra? Om det ble levert noen m20 med singel manifoil vil ETK gi oss svar på sikkert
Rotty Skrevet September 14, 2006 Skrevet September 14, 2006 Manifoilen over stammer ikke fra 324td, denne derimot passer etter "some dremeling":http://e30tech.com/forum/viewtopic.php? ... 45b8c35ae2 Noen som veit hvor den første stammer fra? Om det ble levert noen m20 med singel manifoil vil ETK gi oss svar på sikkert hm jaha hehe
p1mp Skrevet September 16, 2006 Forfatter Skrevet September 16, 2006 Jeg har 320 motor som jeg skal bygge på, hvor mye effekt vil jeg få sånn ca? nok til å kjøre fra 2,5 gutta?
Rotty Skrevet September 16, 2006 Skrevet September 16, 2006 hestekrefter koster penger, det er helt opp til deg selv hvor mye du vil legge i for å bygge opp motoren din. på en lavbudsjett turbomotor kan du ikke forvente å bli nå særlig overaska. regner kansje med en 15-25hk exstra på o.4-0.6 i ladetrykk. finnes uendelige mange løsninger og skal du først bygge en turbomotor bør du tenke på kompresjonsforhold, hva du vil lade, forventninger i forhold til effekt og hvor stoor lommeboka di er du kan godt bare sette sammen en lavbudsjetts turbomotor å ha det artig en stund men det er noe som heter mye vil ha mere og det er lett å begynne klusse med ladetrykk for å øke effekten og da ender du med å rase motoren din. dette vil ofte bli dyrere en og bruke noen kr på litt modifisering av m20 motoren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå