prebols Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 Ønsker og kjøpe Sorte hella lykter til e30. Hvite linselykter kan også være intresert, men de må være i god stand (ikke matte, sprekt osv) M-tech 1 fanger ønskes kjøpt, kan gjerne være litt defekt og "LE" lippen er også intresant. Ønsker også øyelokk til e30. Ikke med sprekker. Jeg har kun venstre øylokk, så jeg kan godt bare kjøpe høyre side hvis du har liggende kun et. Send meg en pm eller e-post. preben-o@frisurf.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esben86 Skrevet September 15, 2006 Share Skrevet September 15, 2006 Har liggende hvite hella linselykter til min E34 men det er jo samme lyktene på E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet September 15, 2006 Forfatter Share Skrevet September 15, 2006 Hmm. Trodde E32 og E34 var samme, men forskjellig fra disse og til E30 igjen? Er du 100% sikker at dem passer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet September 15, 2006 Share Skrevet September 15, 2006 e34 er samme som e30.. hvordan ser den LE leppen ut, har ei leppe men hvet ikke hvilke det er.. har en defekt mtech 1 fanger og, men den trenger plastsveising.. PM megom du svarer da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet September 16, 2006 Forfatter Share Skrevet September 16, 2006 e34 er samme som e30.. hvordan ser den LE leppen ut, har ei leppe men hvet ikke hvilke det er.. har en defekt mtech 1 fanger og, men den trenger plastsveising.. PM megom du svarer da.. PM sendt Ser slik ut: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet September 17, 2006 Forfatter Share Skrevet September 17, 2006 Ingen flere som har m-tech 1 fanger? (kan vurdere annen front fanger også hvis du har noe billig til salgs, trenger ikke være strøken) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå