Gå til innhold

cosworth motor i bmw??

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann..dette her er bare for å spørr, jeg har hatt tanken om å gjøre dette men jeg vill spør her...åssen er det for meg, ja siden jeg har en 325i 4x4 cupe.å sette i en 4x4 cosworth motor i min bmw...:)passer det med driv verket fra cosworth til bmw eller?er det likt..for om jeg da kan hive oppi en 4x4 cosworth motor.å bruke driverket mitt??noen som har peiling på dette

• Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

hvis du bruker den "sjokolade" gearkassa og diffen frå ein 4x4 cosworth er det nok muligt ellers må du lage adapter til din gearkasse og sveise om bunnpanna (det må du kanskje likevel??)

hvorfor vil du gjøre noe sånt? :D

Skrevet

okey..hvorfor jeg har lyst til det..nei jeg vet egentelig ikke jeg...er jo ikke helt vanelig med cosworth motor i en bmw da:)å de cosworth motorene er jo ikke så dårlige de da:)er det det da?

Skrevet

hva er vitsen å lage en bakhjustrekk da?det finnes jo en del bmw som er det fra før...er ikke så mange som er 4x4:)kunne jo vert kult å ha det da...går vel ikke så mange av de:)

Skrevet

Var en E30 med cosworth motor på Gatebil Våler i år, men tror det kun var RWD..

Skrevet

ok 4x4 gearkassa til cosworth er knappt så den tåler org effekt.bakdiffen er grei men ikkje framdiffen.

du vil ha ut litt hester her rekner eg med så da trenger du ei god gearkasse.bakdiff framdiff(følger som oftes med motor)hjulspindler framme.drivaksler framme og bak mellomaksler

det billigste og enkleste her er å kjøpe en komplett bil fra tyskland.sveits eller lignende ca 35-40 tusen

vil nok koste noen kroner men....

det er dine penger

har ein sierra cosworth fra før så eg har litt kjennskap til cosworth

Skrevet

Morro å prøve noe anet oxo,det ska jeg skrive under på,hehe

stå på, det er din drøm og ikke la andre påvirke det :wink:

Lykke til med prosjekte ditt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...