Hr.smith Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 Har lakkert noen ting på bilen min, blant annet nederste delen av panseret. Der blei det jo ett lakkskille. Hvordan får jeg en fin overgang der? Har hørt at jeg må vannslipe overgangen med 1000 papir, deretter hele panseret med 2000. Til slutt bruke en slags rubbing som får tilbake gamle lakken og gjør den fin. Noen som vet noe om dette?? takk for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 Det høres riktig ut det du sier. Som rubbing kan du bruke Autogym sin Paint Renevator og deretter polere med Super Resin Polish. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet September 15, 2006 Share Skrevet September 15, 2006 Prøv auto glym sin 03B fremfor paint renovator dersom det trengs såpass med rubbing. Paint renovator blir litt for fin. Men du må ha maskin. Uten maskin vil du gnikke deg i hjel, og resultatet blir ikke bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet September 15, 2006 Forfatter Share Skrevet September 15, 2006 ok, takk for svar. Skal bruke maskin, må ha noen skikkelig saker så den gamle lakken våkner litt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet September 15, 2006 Forfatter Share Skrevet September 15, 2006 det blei til at jeg kjøpte et produkt som heter Farëcla G3. Blei anbefalt det på et lakkverksted, så antar og håper på at de vet hva de snakker om! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet September 19, 2006 Forfatter Share Skrevet September 19, 2006 nå har jeg fått testet ut produktene, men det blei jo selvfølgelig noen ekle skiller! Noen her som har peiling på hva jeg kan gjøre med dette? Takker for alle tips og hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 jeg hadde krevd den jobben omgjort.. IKKE BRA! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet September 19, 2006 Forfatter Share Skrevet September 19, 2006 hehe ja hadde det ikke vært mine fingre som har vært bortpå det så hadde jeg mer enn gjerne krevd å fått jobben gjort om igjen!! Det på bakluka er nok ikke noe å gjøre med, men tenkte at det kanskje var noen muligheter å få det til å se litt bedre ut på panseret! Hvis noen er lakkerere så har de kanskje noen tips te meg??! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 Å lakkere selv når man ikke har peiling, blir aldri bra. Jeg ville dessuten lakkert hele panseret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå