Christian_ Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2006 "kremt kremt" jeg har faktisk papirer på alpina b7 turbo.. takket være VidarL som var så grei å sende en mail til alpina på tysk, dem er jo gjerne litt mer behjelpelig da..send meg en PM med mailadressa di så skal jeg prøve å få send de dokumentene.. Tusen takk for det!
Christian_ Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Skrevet Januar 6, 2007 Noen gammle bilder jeg kom over. Var desverre noe gale med kameraet når de ble tatt.
Christian_ Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Skrevet Januar 6, 2007 Går desverre sent fremmover for tiden, men noe har da blitt gjort. Måtte nesten prøve sommerfelgene til dama også. Ble i største laget til E28 med 265/35-18 og 10" bake. Hadde blitt noe subbing det. Frontfangeren er ikke festet opp.
Christian_ Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Skrevet Januar 6, 2007 Er usikker på om jeg skal beholde M5 felgene. Synest de er i mørkeste laget for en svart bil. Passet mye bedre da bilen var hvit.
Bmwfanatic Skrevet Januar 6, 2007 Skrevet Januar 6, 2007 få på nyrene dine gutt, selvsagt svarte meget pen
hardrockillious Skrevet Januar 7, 2007 Skrevet Januar 7, 2007 Steike! Sinnsykt bra prosjækt du har på gang. Arti at folk ennu hold E28 oppe å kjøre=) Keep up the good work! Å si ifra vess du træng div. smådela tell biln din, har ligganes diverse saker fra 2stk E28'a som æ vraka. Just let me know!
Christian_ Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Skrevet Januar 8, 2007 Tusen takk for det! Trenger faktisk nye nyrer og grøftelys dersom du har noen i bra stand!
ulvestad Skrevet Januar 9, 2007 Skrevet Januar 9, 2007 vanvitti rå bil,d ska du ha ej e litt uttafor tema her,men e d nokken her så veit kor reglane e på å få godkjent en bil med eldre motor enn ka bilen e?(i ditta tilfellet en 88-mod 520 med 86mod 745motor) alt av bremse\understell e overdimensjonert....men d e ditta med modell ej lure på.-.--..fint om ej kan få ett svar der...
Toro Skrevet Januar 9, 2007 Skrevet Januar 9, 2007 vanvitti rå bil,d ska du ha ej e litt uttafor tema her,men e d nokken her så veit kor reglane e på å få godkjent en bil med eldre motor enn ka bilen e?(i ditta tilfellet en 88-mod 520 med 86mod 745motor) alt av bremse\understell e overdimensjonert....men d e ditta med modell ej lure på.-.--..fint om ej kan få ett svar der... Etter det jeg selv har lest her inne, så er det visst ikke mulig å få godkjent en bil med eldre motor...
ulvestad Skrevet Januar 9, 2007 Skrevet Januar 9, 2007 det e dessverre d ej he frykta ja...må vell ha i nokke anna å litt nyere da etterkvart
Robin Skrevet Januar 9, 2007 Skrevet Januar 9, 2007 Skikkerlig rå e28! omtrendt som jeg ville hatt den selv. Likte ikke e28 no serlig før men liker de bedre å bedre nå, denne så veldig riktig ut
Christian_ Skrevet Januar 11, 2007 Forfatter Skrevet Januar 11, 2007 vanvitti rå bil,d ska du ha ej e litt uttafor tema her,men e d nokken her så veit kor reglane e på å få godkjent en bil med eldre motor enn ka bilen e?(i ditta tilfellet en 88-mod 520 med 86mod 745motor) alt av bremse\understell e overdimensjonert....men d e ditta med modell ej lure på.-.--..fint om ej kan få ett svar der... Jeg tror faktisk det er muligheter for å få godkjennt din bil, uten å si det for sikkert. Siden din bil er en 88mod så er det vel ikke krav om katalysator heller og 745 motoren holder seg innenfor avgaskravene til 535. Ser ikke helt hvorfor det ikke skulle gå.
Lien Skrevet Januar 12, 2007 Skrevet Januar 12, 2007 Fordi den har turbo...... Det skal mye til for å få den gjennom da E28 ikke er typegodkjent med M106!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå