David Skrevet August 24, 2007 Skrevet August 24, 2007 No vart han fin! Mangla bere kvite blinklys no..
Christian_ Skrevet August 26, 2007 Forfatter Skrevet August 26, 2007 Når du selger denne, så kjøper jeg den! Bare så du veit det! Det er vel det samme som du sier om go`bilen din, den skal aldri selges. No vart han fin! Mangla bere kvite blinklys no.. Hvite blinklys vart bestilt fra E-bay for to måneder siden, men dukket dessverre aldri opp. Noen som vet andre som selger hvite blinklys?
Christian_ Skrevet August 26, 2007 Forfatter Skrevet August 26, 2007 Wastegaten gikk vel egentlig like lett når den ble tatt av som når den vart satt på igjen. Men på grunn av våte veier i går, ble det bare hjulspinn lenge før trykket var på topp. Skal prøve når veiene tørker litt. Men vet du hva som skjer dersom jeg legger en knekk på justeringsslangen som går inn på wastegaten? Prøvde og gjøre dette når wastegaten var av og da ble det mye tyngre å trykke den sammen. Vil jeg da få høyre trykk?
H_Vatn Skrevet August 26, 2007 Skrevet August 26, 2007 veldig fin e28... scmiedmann.com selger framblinklys..
Lien Skrevet August 26, 2007 Skrevet August 26, 2007 Da slipper du ikke ut lufta i øvre kammeret, så jeg veit ikke hvordan det blir.. tenkte faktisk på det en stund selv.. men du har justeringsslangen koblet på? har du sjekket at solenoid ventilen ikke er i åpen posisjon? snakket med dralle om det, men vet ikke om han har videre formidlet det..
Lien Skrevet August 26, 2007 Skrevet August 26, 2007 Skal du på våler forresten? Mulig jeg tar turen...
Dralle Skrevet August 26, 2007 Skrevet August 26, 2007 Wastegaten gikk vel egentlig like lett når den ble tatt av som når den vart satt på igjen. Men på grunn av våte veier i går, ble det bare hjulspinn lenge før trykket var på topp. Skal prøve når veiene tørker litt.Men vet du hva som skjer dersom jeg legger en knekk på justeringsslangen som går inn på wastegaten? Prøvde og gjøre dette når wastegaten var av og da ble det mye tyngre å trykke den sammen. Vil jeg da få høyre trykk? fin info her: http://bmwturbos.scottiesharpe.com/port ... hill/745i/ edit: trykk på wastegate oppe til høyre der.
Christian_ Skrevet August 27, 2007 Forfatter Skrevet August 27, 2007 veldig fin e28...scmiedmann.com selger framblinklys.. Bestilte hvite blinklys der før jeg bestilte på E-bay men fikk mail tilbake om at det var sluttsolgt. Har du fått tak i der nå?
Christian_ Skrevet August 27, 2007 Forfatter Skrevet August 27, 2007 Da slipper du ikke ut lufta i øvre kammeret, så jeg veit ikke hvordan det blir.. tenkte faktisk på det en stund selv..men du har justeringsslangen koblet på? har du sjekket at solenoid ventilen ikke er i åpen posisjon? snakket med dralle om det, men vet ikke om han har videre formidlet det.. Har prøvd både med og uten justeringsslangen tilkoblet, men får høyest trykk når slangen ikke er tilkoblet. Dralle har formidlet det videre, men har ikke fått sett på det ennå.
Christian_ Skrevet August 27, 2007 Forfatter Skrevet August 27, 2007 Skal du på våler forresten? Mulig jeg tar turen... Ja vurderer sterkt å ta turen til Våler. Dersom 545`n oppfører seg fint denne uken i Kristiansund blir det. Får håpe på fint vær da. fin info her: http://bmwturbos.scottiesharpe.com/port ... hill/745i/ edit: trykk på wastegate oppe til høyre der. Takker for fint lesestoff Dralle! Du får lese det grundig, så ringer jeg deg.
H_Vatn Skrevet August 27, 2007 Skrevet August 27, 2007 veldig fin e28...scmiedmann.com selger framblinklys.. Bestilte hvite blinklys der før jeg bestilte på E-bay men fikk mail tilbake om at det var sluttsolgt. Har du fått tak i der nå? bestilte for en uke siden har ikke kommet noe enda.. skal ringe til de i morgen..
Lien Skrevet August 28, 2007 Skrevet August 28, 2007 Ja du må ta turen.. Om du har litt mindre trykk så spiller ikke det noen rolle Vil se bygget ditt, og ikke minst sitte på
H_Vatn Skrevet August 28, 2007 Skrevet August 28, 2007 ringte scmiedmann i dag de sa pakken ble sendt i går og de sa ikke noe omm at det ikke var med blinklys.. får vell pakken i morgen så da får vi se..
K Landre Skrevet August 28, 2007 Skrevet August 28, 2007 Jeg bestilte mine hvite blinklys hos Scmidemann for 2 måneder siden å har enda ikke fått de, å når jeg var inne på siden deres å sjekket for en liten uke siden så sto det at lysene var utgått..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå