Gå til innhold

1991 Bmw 525i til Salgs


esben86
 Share

Anbefalte innlegg

Har egentli ombestemt meg så tror ikke jeg skal selge alikavell. kan hende at jeg ombestemmer meg igjenn så bare spør hvis det er noe dere lurer på. er litt ubestemt av meg. men bilen ligger på autodb under nordland så er bare å stikke dit å se på bildene

Nytt green konisk luftfilter

Ny dynamo

Nytt fjærbeinsstag

Nye bremser rundt om hele bilen(Skiver/klosser)

Ny gass-spjeldsensor

Nye vinterdekk (195/65R15)

Ny kardang hentet fra en 535i. med sperre.

Ny vannpumpe/termostat

Nytt(lite brukt) maxima 900 gelebatteri

Nytt simons effektannlegg

Ny lambda

Ny toppdekselpakning

Ny viskosekobling til kjølevifte

Ny girkule

Nybygd annlegg 4X 6x9tommere(pioneer)

2Xinfinity12``subber, 2X boss forsterkere

Monster cable kabelsett og masse stasj

Nymontert bagasjeroms-spoiler(m-tech stil)

Nymonterte øyelokk

Ny bakrutesenker(ikke montert)

Nye pedaler(m-tech)

Nye dørkmatter(m-tech)

Dette er en bil som jeg (uten om slitedeler) har vært minimalt plaget med. har fulgt oljeservice(7500km) og andre servicer nøye. Denne bilen ble importert til norge i 1994 og har hatt 4 eiere fra da. gått i nordland mesteparten av tiden i norge så er minimalt med rust(litt i kanalene men skal fikses) Motoren er en M50b25 alså 24V med 192hk med div motordeler lakkert i sølv. bilen er rullet 285000km men det vises nesten ikke. litt sliten i lakken men ellers veldig bra. sommerfelgene er orginale bmw 16` med 205/55R16 foran og 225/50R16 bak(Må byttes). er sportsstoler og sportsunderstell. el vinduer,soltak og speil. utetemp farget glass og div. bilen er godt behandlet. har en stoor Bmw motorsportlogo i bakruta. Må ha rundt 65000 får bilen prisen blir redusert uten annlegg. Bare send pm eller ring meg på 97533637. Har også Msn på esbeni@msn.com (fikk ikke til å legge inn bilder)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...