Thomaz Skrevet September 15, 2006 Share Skrevet September 15, 2006 http://img146.imageshack.us/my.php?imag ... 003hn4.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet September 15, 2006 Share Skrevet September 15, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw 323i Skrevet September 15, 2006 Share Skrevet September 15, 2006 ganske fin cab det der:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet September 15, 2006 Share Skrevet September 15, 2006 Jepp, virkelig pen den der. Eneste jeg har å noe å utsette på er lyktelistene. Hvis man først skal ha lister så er det de som dekker hele lykta+blink som er penest synes jeg. Klarer ikke å se om nettingen i frontfangeren er sort eller blank, men blank er "a big no no" i mine øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet September 15, 2006 Share Skrevet September 15, 2006 Den der likte jeg også, men som BalleKnalle sier; Lytelister er egentlig ikke pent på E36, men hvis man skal ha det så er det penest med de som følger hjørnet rundt og dekker blinklysene også Men "overall" en pen cab det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet September 15, 2006 Forfatter Share Skrevet September 15, 2006 Jeg vet det er penest med hele lister.. Dem satt der når jeg kjøpte dem.. Skal få satt på hele senere.. har lyst på lister under og.. åssen ville det blitt?? Er svart netting foran og bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet September 15, 2006 Share Skrevet September 15, 2006 Lyktelister under lyktene på E36 er ikke pent.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet September 15, 2006 Forfatter Share Skrevet September 15, 2006 Kan vel egentlig si meg enig i det.. var bare en tanke jeg hadde.. har lyst til å gjøre mer med den.. men vil at den fortsatt skal være en BMW.. Ikke sånn overstyla greier.. Noen tips?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet September 15, 2006 Share Skrevet September 15, 2006 Jeg ville latt den være som den er, bare endret det med lyktelistene. Ev gjort om litt på senkingen. Ser ut som den er lavere bak en framme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet September 16, 2006 Forfatter Share Skrevet September 16, 2006 Er 35mm Både foran og bak.. BMW ser høyere ut foran så lenge du ikke senker den 60/40 el no sånt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet September 16, 2006 Forfatter Share Skrevet September 16, 2006 http://img95.imageshack.us/my.php?image=dsc00002qn1.jpg http://img81.imageshack.us/my.php?image=dsc00004by6.jpg Noen fler bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet September 16, 2006 Share Skrevet September 16, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet September 16, 2006 Share Skrevet September 16, 2006 Pen bil, likte felgene godt. Passa bra på en E36 cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet September 18, 2006 Share Skrevet September 18, 2006 Ville satt på netting på høgre sida bak og... Såg stygt ut uten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet September 18, 2006 Share Skrevet September 18, 2006 Nakkeputer og orginale fangere,da blir den ordentlig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå