m-tech92 Skrevet September 15, 2006 Skrevet September 15, 2006 Heisann.Har en 92 520i som jg kunne trengt diverse deler til.Panser og bakluke(ps:Fargen er Diamant svart metallic)....ellers er alt av deler,styling,tuning av intr.
goks Skrevet September 16, 2006 Skrevet September 16, 2006 Hei. Eg har ein 520iA 1990 modell i super stand til salgs i deler. Eg treng berre karosseriet, så dører, skjermer, interiør og alt anna er til salgs. Bilen har fullt servicehefte. Den er lyseblå. Har også svært gode 15" vinterdekk til salgs. Geir-O
Ingebrigtsen Skrevet September 17, 2006 Skrevet September 17, 2006 Hei goks, ser du har dører til salgs, er det tilfeldigvis gletscherblau metallic? er de hele? hvor bor du forresten?
goks Skrevet September 17, 2006 Skrevet September 17, 2006 Jeg holder til i Oslo, men skal til Stavanger nå til uka der delebilen skal rives ned. Den er gleitscherbleu, altså lyseblå metallic. Alle dørene er hele og i perfekt stand. Eneste er høyre bakdør som har bittelite rust i en fals, men det er såvidt det synes. Jeg legger ut bilde her, så kan dere se fargen selv. Skal finne den fargekoden senere, jeg. Ved spørsmål kan jeg nåes på tlf 99 71 13 09
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå