napapakkis Skrevet September 15, 2006 Skrevet September 15, 2006 Av og til begynner abs lampa og antispinn lampa å lyse..det skjer ikke hver gang jeg kjører men noen ganger... Kjenner noen til denne feilen? Hva kan årsaken være?
BlueM Skrevet September 15, 2006 Skrevet September 15, 2006 Antageligvis en ABS-sensor som er litt ute på tur vil jeg tippe... Ikke så altfor dyrt å bytte ut.
napapakkis Skrevet September 15, 2006 Forfatter Skrevet September 15, 2006 veit du ca pris på det? best å bytte det ut hos bmw eller noen andre verksted?
BlueM Skrevet September 15, 2006 Skrevet September 15, 2006 Desverre, men selve sensoren koster visst ikke så mange hundrelappene, og det skal visstnok være en smal sak å bytte de også. Skal forøvrig høre på pris på en del småplukk på min egen 5'er på mandag, blant annet bytte av ABS-sensor, så burde jeg ha en ca pris da. Så om ikke noen andre her har en omtrentlig pris, så kan jeg sikkert komme med utfyllende informasjon om et par dager.
Ballder Skrevet September 15, 2006 Skrevet September 15, 2006 Har du lik str på hjul fremme og bak da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå