3XXTouring Skrevet September 15, 2006 Share Skrevet September 15, 2006 Legger ut denne for en venn av meg. Bilen er strøken og har rullet 170'km. Er så vidt jeg vet uten rust (har ikke funnet noe!!!) Det har vært en tidligere eier siden den var ny. Kompisen min kjøpte den av han i vinter/vår. Forrige eier har fulgt alle serviser og reprasjoner på merkeverksted. Den er nettopp/ eller skal inn på eu-godkjenning.. uansett selges den Eu-godkjent! Prisen er ca 20000 / åpen for bud!! Si fra hvis det er noe du lurer på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik3 Skrevet September 15, 2006 Share Skrevet September 15, 2006 E38 518 altså...sprek bil eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet September 15, 2006 Share Skrevet September 15, 2006 Legger ut denne for en venn av meg.Bilen er strøken og har rullet 170'km. Er så vidt jeg vet uten rust (har ikke funnet noe!!!) Det har vært en tidligere eier siden den var ny. Kompisen min kjøpte den av han i vinter/vår. Forrige eier har fulgt alle serviser og reprasjoner på merkeverksted. Den er nettopp/ eller skal inn på eu-godkjenning.. uansett selges den Eu-godkjent! Prisen er ca 20000 / åpen for bud!! Si fra hvis det er noe du lurer på! Er dette en E28 eller? Bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3XXTouring Skrevet September 15, 2006 Forfatter Share Skrevet September 15, 2006 Var e28 jeg mente ja! Bilder kommer så fort jeg får de;) Over helgen tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet September 17, 2006 Share Skrevet September 17, 2006 Interessant Kjør på med bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3XXTouring Skrevet September 17, 2006 Forfatter Share Skrevet September 17, 2006 Bilder kommer så fort som mulig!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Oktober 8, 2006 Share Skrevet Oktober 8, 2006 Hvordan gikk det med bildene du lovte oss? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3XXTouring Skrevet Oktober 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2006 hehe! Jeg vet egentlig ikke helt. Som sagt, det var en venn av meg som skal selge. Han har dratt til Australia. så kan vel kanskje bare slette denne tråden..: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg