Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

da har jeg bestilt disse

i124081419_39491_5.jpg

kommer vel om 3-5 dager

da har jeg kjøpt en elefant kran, kappet av front blekket, og satt i motoren for å se om jeg klarer å lage plass slik at jeg får montert vifte på motoren, i tilleg skal det monteres elektrisk vifte.

• Svar 247
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

biltilsynet sa det koster 44.000 å få godkjent med 3.5l. pga bilen ikke har vært norsk i 10 år, har 4 år igjenn. derfor venter jeg noen år til jeg gidder å godkjenmne. :evil::evil::evil: det eneste staten i norge får til er å lage dumme avgifter på alt.

Skrevet

i går hentet jeg understellet, monterte det i dag, nesten helt nytt

:) ser meget bra ut med bremsene på. skal bli morro å kjøre svinger. har aldri sett så tykke stag i frem demperne :D

Skrevet
i går hentet jeg understellet, monterte det i dag, nesten helt nytt

:) ser meget bra ut med bremsene på. skal bli morro å kjøre svinger. har aldri sett så tykke stag i frem demperne :D

hva slags understell er det du har kjøpt da?

Skrevet

H6R bilstein coilover kit, justerbar stivhet, og justerbar høyde forran og bak. staget ut fra fordemperne er av den tykke typen. skal prøve å legge ut bilder i kveld:)

Skrevet

i dag kom fuel railen og de nye bremseslangene.

i131525206_27849_5.jpg

i138172671_91330_5.jpg

i135068490_92700_5.jpg

kjøpte meg tsw imola i dag, men mangler dekslet, mutteren og clipsene i midten, noen som vet å få tak i.

1000 kr for 4 fine felger, 16" da men, 4mm klaring mellom caliper og felg :D

Skrevet

byttet de bort mot lakkering av eclipsen jeg har, dessuten så var det helt feil impress, måtte ha spacer for ad de kunne stå på, vil at felgene skal stikke langt nok ut mot skjermkanten.

Skrevet
biltilsynet sa det koster 44.000 å få godkjent med 3.5l. pga bilen ikke har vært norsk i 10 år, har 4 år igjenn. derfor venter jeg noen år til jeg gidder å godkjenmne. :evil::evil::evil: det eneste staten i norge får til er å lage dumme avgifter på alt.

Går det ikke an og forhåndsgodkjenne uten at hoved godkjennelsen blir gjort nå men om 4år da. tenkte så at da hadde du fått alt på papiret ok fra bt. men ikke levert selve godkjennelsen før seinere??

mange som bygger i mange år før bila bli endelig godkjent, veit ikke om det er nå regler ang dette. men kjekt å vite. lykke til uansett fett prosjekt :wink:

Skrevet

takk for d, vet ikke om reglene der, men jeg vil vise den og få skilter, selve motorgodkjennigen tar jeg om 4 år, nå så kommer jeg til å ordne større felger, senkesett osv i vognkortet, tar bare prøveskilter da jeg skal til biltilsynet.

fikk bestilt nye muttre, clips og deksel til imola felgene for kun 600kr ink frakt. hehe, blir bra d, synd det er kun 16" :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...