Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 247
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Gromt prosjekt :wink:

Når du skal godkjenne, tenkte du på å ha i en annen motor da? I tilfelle de vil se på det andre og? For jeg tror du kan risikere at de ser på det de føler for? Når var bilen eu godkjent?

Skrevet

tror kansje jeg setter i en annen motor da ja:)

den er førstegangsregistrert i norge i 2000, men skiltene leverte jeg inn i desember i fjor. eu godkjenningen min er i oktober etter skiltet.

satt på gearkassa i går, og senket bilen til gulvet, ser meget ra ut med senkingen :twisted: skal flytte bilen om ei eller to uker til å få sveiset ferdig rusta, har ikke sveiseapparat selv, venter også på clipsene som skal holde bremseslangen fra bakstillingen og fremover.

Skrevet

hm...e30...rust...sveise...stålplate...1x2m...hm..

høres kjent ut..hehe...bytta ut en god del av dørken, torpedovegg, indre kanaler og har litt ufarlig greier igjen i/under bagasjen som får vente til garasja er ledi.

men nå er jeg i vei for å mekke 3" blås :)

god helg å løkka te me sveisen;)

Skrevet

Topp prosjekt, men de motorfestene du bruker? er ikke noen du kjenner som selger slike?. lurer selv på å gjøre det samme se. og hvilken gir kasse bruker du?.

må du bytte bunnpane?. hvordan er det med el nettet. mye om koblinger?

Har du bytta til nye dempere foran slik at de passer til motorens vekt?

Skrevet

bruker 5 tr kasse til m30 blokk, min er ei 265 kasse m delbart clutchus., motorfestene er laget selv, kopierte alpinafestene. demperne forran og bak er byttet til h&r bilstein høyde stivhets just.

motorfester får du kjøpt på www.pure-pf.com og www.e30.de bunnpanna mi er fra m5, du kan bruke fra e34 og alpina.

• 3 weeks later...
Skrevet

om det er mig du skal ha, så er det vel en fordel om du slenger på noen kroner og får et apparatur som har ac/dc også, så du får tig`a litt alu ;)

tig er snadder, både finish og arbeidet. skal vere ganske klønete om man trenger å slipe/pusse en tig sveis..hehe.. er toppers til alu/rustfritt og spes om det skal poleres :D

om du ikke har firma så får du berre eige en 5l flaske, leiger man flaske blir det nok større.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...