SteffenM2 Skrevet April 3, 2007 Skrevet April 3, 2007 Er det virkelig center bolt jeg ser? Det er så sinsykt tøft! Lykke til videre!
BalleKnalle Skrevet April 4, 2007 Skrevet April 4, 2007 Er ikke mye senterbolter her.... kun "fake" med deksel.
Bmw345tic Skrevet April 4, 2007 Forfatter Skrevet April 4, 2007 muttrene holder kun dekslet på plass, finere når man ikke ser hjulmuttrene:)
Bmw345tic Skrevet April 13, 2007 Forfatter Skrevet April 13, 2007 da er det montert 45 mm spacere, og basskassen er ferdig bygd og er under testing fått tak i dysetettning, og startmotor. må bare gidde å skifte den igjenn. ligger bilder på hjemmesia mi, www.aunvik.piczo.com legger ut bilder her snart
David Skrevet April 13, 2007 Skrevet April 13, 2007 da kom klistermerkene fra maxam tuning, ett sett på venstre side(riktig vei)og ett sett på øyre side(speilvendt)hva syns dere?? Synst det blei litt mykje med dei klistermerka. likar det bedre "clean". Men det er bare min mening! stå på, tøff bil!
Bmw345tic Skrevet April 30, 2007 Forfatter Skrevet April 30, 2007 Da har jeg innvestert i ny motor, har kjøpt en m5 3.8l motor, og den skal da inn isteden for 3.5l. noe deler må skiftes ut, men det lar seg ordne. fikk motoren for 8000,- regner med det sparker fra. blir brad med motor som står i stil med understell ++
cornelius Skrevet Mai 1, 2007 Skrevet Mai 1, 2007 8000,- for en B38 må jo sies at var en veldig god pris.. Men står dekalene på den ene siden speilvendt
Bmw345tic Skrevet Mai 1, 2007 Forfatter Skrevet Mai 1, 2007 står speilvendt på den ene siden ja. jo, bra pris, ble ikke så ille å bytte register heller:)
Bmw345tic Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Skrevet Mai 2, 2007 ventilene er bøyde og det er knekte svinghjulsbolter i veiva(4 stk), veiva er levert til tore østhus på autotrim i tr.heim, og topp får jeg kjøpt for 6000. og det blir selvfølgelig turbo neste vinter:)
Bmw345tic Skrevet Mai 5, 2007 Forfatter Skrevet Mai 5, 2007 litt forandring i planene, ser ikke ut til at jeg får den toppen til 6000. men kjøper en hel 3.8l til 10 000, den har da gåen toppakning, men får da satt sammen til en hel ok motor. den andre motoren som blir igjenn blir det bygget turbo på, skal da sende den defekte toppen til ppf og få frest opp og satt in raceventiler, med jobb blir det 9000. på den blir det full pakke, smidde råder, stempler, mls pakning, arp bolter, større dyser, electromotive datasprut++ har nå 2 e30èr, kommer til og bruke m5 uten turbo i den sorte jeg bygger nå, i ca 1,5 år, deretter sette turbomotoren i denne. kommer da til og sette på 5 bolts understell(coilovers med store bremser) det understellet jeg tar av setter jeg på den sølv e30`n med m5 uten turbo. ikke alle med 2 e30`r med 3.8 m5 motor:) men dette er da med tiden. kjøpte denne nettop fra utlandet, kan da snart lage mine egne merker:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå